Nutteloze babyproducten

Ik kwam naar aanleiding van het topic baby uitzetlijst deze artikelen tegen:
http://www.babyvergelijk.nl/wordpress/archief/opmerkelijke-nutteloze-babyproducten
Staan verder ook nog leuke ervaringen op.
 
WIj hebben dat babybaby-bedje (dat je dus vast kunt maken aan je eigen bed) en ik vond het bij onze eerste echt ideaal. Je kindje ligt op dezelfde hoogte en met borstvoeding is het geweldig. Natuurlijk moet je nog steeds je bed uit om te verschonen, maar dat hoeft lang niet altijd s nachts. Mijn schoonzusje heeft hem nu te leen voor haar tweede en is er ook weg van. En in augustus ga ik hem zeker weer gebruiken!
 
Dit soort lijstjes zijn zo persoonlijk, wat de een niets vind, vind de ander geweldig:

Het aanschuifbedje voor aan je eigen bed hebben wij ook en wij hebben er heerlijk van genoten. Onze kleine kwam snachts heel lang wel 2 keer en zo hoefde ik mijn bed niet uit. (Ik verschoon snachts geen luier en dat gaat altijd goed. )

Verder is de babycoocker bij ons versleten... Hij stond standaard op het aanrecht. Als ik voor onszelf kookte, gooide ik dat wat we zelf aten en de kleine ook mocht daarin. En ondertussen dat ik dus met ons eigen eten bezig was, kwam daar het baby eten uit. En gestoomd echt wel wat lekkerder dan uit de magnetron.
De Cooker ging bij ons zelfs mee op vakantie in de koffer omdat zoonlief potjes weigerde. Zo kwam het voor dat we op het strand lagen en dat er op de strandbar een cooker pruttelde voor de groentehap van onze baby.... Tja als ze geen potjes eten, en je hebt geen koelkast tot je beschikking om iets een dag goed te houden, dan wordt je wel inventief...
 
Terug
Bovenaan