O dat wachten toch

Hallo dames,
ik moet het gewoon even kwijt hoor. Geduld is een schone zaak en ik heb er niet veel van :)
Gisteren een positieve test. Een heeeeeeeeeeeeel licht streepje, maar toch. Streep = streep
Vandaag weer getest. Niets. Ook vreselijke ongi gevoelens. En zere borsten en misselijk en HEEEEEEEEEL vaak naar de wc.

Dus...
 
nou veel succes met wachten...hahahaha.
nee streepje is streepje.....maar hier zijn al een paar "gevallen" bekent die hetzelfde probleem hadden.

het klinkt in ieder geval zwanmger.

Dus heel veel succes en alvast gefeliciteerd
 
Wat spannend...............
Ik hoop voor je dat je nu snel weer positief zult testen.
Wanneer wil je weer testen?
Aan je kwalen zou je toch aflezen dat je echt zwanger bent.
Succes met wachten!!!
 
nou volgens mij ben je dan gewoon zwanger!!! die ongo klachten is heel normaal hoor, had ik bij mijn eertse zwanger schap ook!! voelde net als of ik ongi moest worden! maar was echt zwanger!!

hopenlijk is de test snel duidelijker met een dikke streep!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Heb je getest met ochtendurine?... moet je de avond ervoor natuurlijk niet heel veel gaan drinken... Probeer het dan nog eens over een paar dagen. Wedden dat die streep dan wel zichtbaar is?
Bij een licht streepje ben je nog maar heel kort zwanger, maar wel zwanger en als je urine dan niet geconcentreerd genoeg is dan zie je dus niks meer.
Drink anders de hele middag even niks tot je weer moet plassen, als je urine dan goed donker is kun je weer testen en maak je een goede kans op een positieve test.
 
Hoi,
Streepje is een streepje, waarschijnlijk vandaag teveel gedronken oid voor het testen!
Ongi gevoelens zijn normaal in het begin van de zwangerschap!
Positieve test en niet ongesteld is zwanger!!
Gefeliciteerd, Liefs MJ
 
Bedankt dames!
Ondertussen wachten we maar af. Telkens bij t naar de wc gaan met angst een wcpapiertje pakken. Nog steeds niets. -gelukkig maar- Woensdag ga ik weer testen.
Dat geduld he...:)
 
Hahaha heeeeeeel herkenbaar.
Ik weet niet welke test je gebruikt hebt, ik had de test 2 voor €5,- van Kruidvat.
De eerste test die ik deed was omdat mijn dochter geopereerd werd die dag en ik niet mee mocht de operatiekamer op als ik zwanger zou zijn.
Tja was echt een heeeeeeeel licht streepje.
Dus voor zekerheid maar niet gegaan.
Nadat we uit ziekenhuis kwamen gelijk naar Kruidvat gereden en nieuwe test gehaald en die was wel iets duidelijker (andere test) maar ook lichte plus.
Dus dag erna nog eens getest en inderdaad ik was echt zwanger.
Zo anders dan bij mijn dochter. Daar wachtte we veel langer met testen, dus die streep was ook echt super dik!
Succes met afwachten.... Hoop dat je het volhou tot woensdag.

Liefs
 
Terug
Bovenaan