o Help

sorry ik kon het niet laten om op het andere forum te reageren. Moest het echt even kwijt. Daar had iemand een hele goede tip om zwanger te worden. Heel intens vrijen en niet aan zwanger worden denken. AAAHHHH heb nog best netjes gereageerd maar van dat soort tips wordt niemand blij! En raken er alleen maar meer dames in de stress en gaan ze uiteindelijk nog twijfelen over de kwaliteit van hun seksleven. Lijkt mij niet de bedoeling.

Voor de grap moet je het maar eens lezen. Maar ik vond het echt een K tip.
Ik moet ook eigenlijk niet daar meelezen want je irriteert je alleen maar aan dat soort dingen. (en waarschijnlijk had ik het ook niet hier moeten schrijven maar moest het even kwijt.

groetjes Belle

Hoi Belle,
Mijn naam is Rimke en ben actief op het zwanger worden forum. Ook ik irriteer me aan zulke berichtjes hoor! En ik begrijp heel goed dat zoals je als jullie meiden hier, al langer bezig is dat het helemaal kwetsend en ontzettend dom is.
Bij mij is inmiddels PCOS vastgesteld, na 4 maanden stoppen met de pil. Dus ik ben ook nog maar kort bezig, maar ook voor mij zijn zulke berichtjes dus kwetsend.....als ik maar genoeg orgasmes zou krijgen raak ik dus wel zwanger...........ik zal het eventjes aan mijn eitjes doorgeven .
Nou ja, wat ik maar wil zeggen is: op het andere forum zijn meiden actief die net gestopt zijn met de pil, en net begonnen zijn met kindertjes krijgen. Die hebben ws nog niet zoveel ervaring met hun klachten, eigen cyclus en zijn erg onzeker. En tegen wil en dank hebben jullie die ervaring helaas dus wel en kan het nu bijvoorbeeld voor jou erg dom over komen................
Ik heb voor mezelf besloten zulke berichtjes het ene oor in en het andere oor uit te laten gaan, als zij zulke dingen willen geloven moeten ze dat doen. Hoe stom en dom de tip ook klinkt...................
Fijne avond en succes met alles,
Lieve groet Rimke

hoi hoi, misschien moeten we ook weer naar onze exen terug gaan!!!!
nee dank je wel, zulke meiden snappen niet dat na 3 jaar het "moeten'', wel de lol er eigenlijk een beetje af is , in de klus week bedoel ik dan he, want daar om heen hebben we nergens geen problemen mee hoor!!! maar ja als die ongies ook allemaal raar lopen en je bent 5 weken aan een stuk ong dan ben je blij dat het weer kan!!!!!hahah
meiden laat ons niet druk maken om zulke dingen we hebben zelf al genoeg aan ons hoofd!!
dikke kus van mij

hahahaha

Vond het wel leuk om even te reageren...

het is gewoon triest wat je er af en toe leest.
Heel soms kijk ik er ook nog wel eens maar denk ik , waar gaat dit toppic over???
Hebben die mensen geen internet of zo waar ze dingen op kunnen zoeken??
Maar ook denk ik dan weer, niet over na denken. Misschien als wij niet zo ver hadden hoeven gaan en zo lang bezig moesten zijn dan hadden wij ook wel zo'n vragen of opmerkingen geplaatst, nou heel misschien dan....
maar och, nu erger ik me er niet meer aan en lees het gewoon niet meer.
Ieder in zijn eigen waarde laten is het beste, toch??

Gelukkig dat er nog mensen zijn die niet weten hoe het allemaal in de mmm gaat want die hebben we al genoeg helaas....

meiden fijne avond en groetjes van Niekje

Whhaaaaa vreselijk he??!! Ik kom er eigenlijk nooit meer, op dat forum.... Niks ten nadele van de meiden daar, maar ik voel me er niet thuis.

Het romantische, spannende, leuke van het zwanger worden als er geen problemen zijn en het allemaal spoedig verloopt is er hier wel helemaal af.... Het is meer spannend, onzeker, verdrietig etc. Dat is toch een heel ander gevoel.

Maaaarrrrr meiden, je weet nooit he??!! Misschien moeten we haar tip toch maar ter harte nemen, hahahahaha Intens vrijen, is het niet goed om zwanger te worden is het wel fijn voor de relatie toch???? Hele intelligente uitspraak dus van haar....

liefs Mickey

Hoi meiden,

Ik lees soms ook nog op het zwanger worden forum ondanks dat ik nu zwanger ben, alleen om mij rot te lachen om die meiden daar maar meestal ben ik snel weer  weg omdat ik mij echt rot zit te ergeren aan  hun domme manier van denken. Begrijp me goed, niet  alle meiden  daar denken zo (gelukkig) maar er zitten er een paar tussen.
Sommige kennen mij nog wel maar voor de meiden die mij niet kennen, ik kom ook van dit forum af  en ben nu zwanger van de 1ste IVF. Over 5 wkn (11 Oktober)ben ik uitgerekend van ons 1ste wondertje.

Een week of 2 geleden stond er ook al zo'n TIP topic van zwartebizon van het Januari forum.
Mijn haren gingen daar echt van overeind staan en zei toen nog, als geintje, tegen mijn man; waar was zij 3 jaar geleden toen ik met de pil stopte. Dan hadden we iets met haar GOUDEN TIP kunnen doen, hahahahahahahaha.
Ik  MOEST toen ook even op haar reageren. Ben wel beleefd gebleven maar ben wel even heel erg duidelijk geweest naar haar toe.

Toen ik dit stukje las ben ik snel naar het zwanger worden forum gegaan om het te lezen.

Ik heb ondertussen al 3 tips verzameld voor als we voor een 2de wonder gaan.

1. je stopt met de pil..........je gaat even lekker sexen.........je denkt er voor de rest  
     niet meer aan..........en HUP je bent zwanger.
2. je gaat terug naar je ex.
3. veel heel veel orgasmes krijgen want zonder orgasme wordt je dus blijkbaar niet
      zwanger.

Ik hoop dat we allemaal iets aan deze tips hebben.
Toch jammer dat de zaadkwaliteit van mijn man niet zo super is. Maar ja dan kan ik altijd de 2de tip nog toepassen.
Maar daar was mijn man niet zo over te spreken hahahaha. De 1ste  maar vooral de 3de vond hij wel wat.

Meiden, heel veel succes met de behandelingen enzo. Ik hoop dat jullie ook snel zo'n wondertje in je buik mag dragen. Ik  voor jullie.

Kruimel ( morgen 35 wkn )

ik heb ook even gekeken... heb maar niet gereageerd....
heb een tijd geleden daar al een heleboel boze reacties gekregen.
Ik reageerde op een topic van o help ik ben na 2 rondes nog niet zwanger en ik kreeg heel wat over me heen.....

Och ja... ze weten niet beter zullen we maar zeggen....

liefs,
Peet

Terug
Bovenaan