O ik wordt er echt een beetje gek van nu!!!!!

Hallo meiden,

Ik moet echt weer ff mijn verhaal kwijt.
Het houdt maar niet op.
Eerst zien ze niks op mijn echo, dan denken ze aan een BBZ, daarna zien ze weer dat het wel op de goede plek zit en vandaag een echo gekregen en toen zeiden ze dat ze echt het hartslagje moesten zien  en nu zien we dat weer niet ( nou ja waarschijnlijk zagen ze het we zeiden zel maar het was zo klein en moeilijk te zien dat ze het als een niet hartslagje zien) en nu zeggen ze weer dat ik nog korter zwanger ben dan ze al dachten.
Ik kan het niet meer zo volgen hoor, maar goed nu zeggen ze weer dat ik nog maar 5 weken zwanger ben, terwijl ze dat de vorige keer ook zeiden.
Het enige wat dan wel positief was dat het allemaal wel gegroeid was.
Nou goed nu moet ik dus volgende week maandag de 25e weer terug komen en dan moeten ze zeker weten een hartje zien, zien ze die niet dan is het ook zeker weten niet goed.
Dat worden weer lange dagen.

Is hier iemand die toevallig mijn verhaal herkend en dat het uiteindelijk toch allemaal goed was???????????????????
Dat geeft me dan weer een beetje hoop.

Liefs Triesje

Wat ik je wel kan vertellen is soms de innesteling langer duurt. Dus dan denk je dat je bijv. 7 weken zwanger bent en dan ben je pas 5 weken. Dus ik denk dat bij jou het geval is. Bij  mij was het bij mijn eerste twee zwangershappen.

Rianne (33 weken)

Ha Triesje,

ik kom even vanaf het November spieken hier!

Maar ik las je verhaal een beetje...gefeliciteerd!!

Ik wou je even laten weten, dat ik positief heb getest met 3.5 weken, dus ook net op het moment dat het kon...en het klopt helemaal dat er nog geen hartje te zien was, daar is 5 weken nog te vroeg voor! Maar het is gegroeid, dat is super goed nieuws!!!

Probeer er van te genieten!! Is altijd veeeel makkelijker gezegd dan gedaan....

Terug
Bovenaan