o ja

A

Anoniem

Guest
ben ik nog even......

Ik las net bij iemand dat ze al in de vierde maand naar de ha was geweest, voor een onderzoek van het zaad van haar man. Helaas kan ik het niet meer vinden en dus niet meer reageren........ Ik zit zelf in ronde 7 en denk er over om volgende maand (als het niet raak is tenminste) naar de ha te gaan. Bij onze ouders ging het bepaald niet makkelijk en ik wil onvruchtbaarheid in ieder geval graag vast uitsluiten. Kan dat zomaar (of moest er soms 14 staan) en ik las ook iets over klinieken???

Hoor het graag van jullie, liefs wondernetje

Hoi Annet

Normaal gesproken kan je zo vroeg niet naar de ha en willen je het liesft dat je zo lang mogelijk eerst zelf probeert.
Ik heb verschillende collega's waar het niet echt bij wilde lukken (lijkt wel of ons bedrijf besmet is zo veel hebben er last van)
Maar wil je per se toch geholpen worden. Doe dan een leugentje voor bestwil en zeg dat je al langer bezig ben. Dan weet je dat je toch wordt geholpen.
Vraag eventueel eerst aan de assistenr hoe lang jou ha het nodig vindt voor je wordt geholpen. en antwoordt daarop oohh dan mag ik zeker nu ook. Wat voor tijd ze ook opgeeft.
Komt zeker goed dan.

Dit zeg ik omdat er collega bij waren die moesten 2,5 jaar eerst zelf proberen en uiteindelijk blijken ze het één en ander te mankeren waardoor natuurlijke zwangerschap haast onmogelijk was.
en nadien was het; ja hier had je eerder mee mogen komen.

Nou heel verhaal en laat maar horen!!

Liefs Alma

Hoi hoi,

7 maanden is ws niet genoeg voor je huisarts om je door te sturen.
Een leugentje om bestwil kan natuurlijk nooit geen kwaad, houd er wel rekening mee als je er een aantal maanden bij geeft, dat je dan zelf ook alle onderzoeken al moet ondergaan. Alleen sperma onderzoek doen ze denk ik niet.  Heb je hier geen bezwaar tegen dat zou ik er een paar maandjes 'bijkletsen' denk ik.

Sucses,
groetjes Anne

Ps. de onderzoeken vallen reuze mee zijn goed te doen.

Terug
Bovenaan