o jah.....

A

Anoniem

Guest
Ow jah....Nog eens ff iets,"ze"zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn,maar hoe doe je dat dan?????Overal waar ik kijk zie ik dikke buiken,wandelwagens etc.etc.De tv gaat aan en er is geloof ik wel in elke serie iemand spontaan,(meteen de eerste keer natuurlijk)zwanger.
Zelfs op de advertentie kaartjes in de supermarkt zie ik ineens de tweedehands baby-kamers te koop aangeboden staan!Ben je dan lichterlijk gek aan het worden of is dit ook een normaal verschijnsel.......

ja lieve miranda, dat gaat natuurlijk helemaal niet. zeker niet als je gaat beginnen met ovulatie testen, temp etc. dan is het hek van de dam. daar ben ik nu mee bezig, nou dan word je helemaal gek. Dus heel normaal allemaal. ik heb ook wel het idee omdat je er zo mee bezig bent dat ook je lichaam daar op reageert, vorige maand 8 dagen overtijd, nou dan zit je dus elke minuut op de wc om te checken...dat kan ik je wel vertellen. Nu zit ik telkens op dit forum, ben er gewoon verslaafd aan. ik moet altijd wel even checken of er iemand weer wat te vertellen heeft of zelf eventjes mijn verhaal kwijt. Aanstaand weekend is mijn NOD, ik heb nu al buikpijn......
spannend, laten we voor elkaar duimen,
liefs denise

ver-schrik-ke-lijk kan dat zijn hee, je begint het overal te zien! Ergens is dat logisch maar ook ooh zo hatelijk.
Ik kan er ook totaal niet omheen en het is zo frustrerend als je zit te wachten! En zeker als het maar niet (of niet snel genoeg) wil komen!
Dus ja, ik herken het helemaal!
(Ik denk ook soms dat ik gewoon doordraai, zo crazy maakt het me soms)
Op die momenten vind ik dit plekkie op het net dan weer een hele troost (raar woord misschien - maar je kan hier tenmisnte je zorgjes kwijt zonder dat je per se je omgeving ook gek maak!)

Herken mezelf in je verhaal. Het is zo gemakkelijk gezegd om het los te laten, maar hoe doe je dat??? Voor mezelf heb ik gelukkig al een pracht van een dochter, ook bij haar duurde het 9 rondes. Ik kan dus zeggen dat het achteraf gezien, meer dan de meoite is om te wachten. Maar op het moment zelf is het Kl...

Bedankt voor de reacties!Wel leuk om te weten dat er iemand (of meer mensen)met het zelfde "probleem"zitten!

Terug
Bovenaan