O jee... mijn fantasie slaat weer op hol!

A

Anoniem

Guest
Zoals elke maand bereken ik op babybrabbel mijn vruchtbare dagen, de bevruchting, de uitgerekende datum, sterrenbeeld van het kindje etc. Voor deze maand zijn er bepaalde dingen wel erg toepasselijk:

Uitgerekende datum: onze trouwdag!! (dan zijn we 6 jaar getrouwd)
Sterrenbeeld: geluksgetal en -kleur zijn  dezelfde als die van mij; er wordt specifiek iets genoemd over wanneer een van beide ouders erg emotioneel is (ach, dat ben ik maar een heeeeeeeeel klein beetje ) en dat vooral de moeder een specifieke rol speelt in een eerlijke en open communicatie (ik heb me voorgenomen heel  goed en open  te communiceren met mijn kinderen, iets wat mijn moeder juist nooit heeft gedaan en waardoor onze relatie heel kil kan lijken).

Wellicht dat mijn fantasie weer een loopje met me neemt, maar vond het toch wel de moeite waard.

Maar we wachten maar weer 'geduldig' af... Alweer!!

Groetjes,

Tammy (ronde 8, 1e kindje)

Hey, Ik kan me het wel voorstellen want zo ben ik ook hoor.
Dit was onze laatste kans voordat we naar gyn gaan en ik had al mijn hoop gezet op deze keer. Omdat ik ook moest tempen waren we er extra mee bezig. Ik zou uitgerekend zijn op de verjaardag van mijn opa, die helaas overleden is en dus nooit ons kindje meer kan zien.
Maar wij moeten ook nog even afwachten, had gister mijn NOD en wel 3 druppeltje haha.
Vanmorgen waren het er niet meer dan 5. Maar ik ben altijd lekker negatief ingesteld en geloof er toch al niet meer in voor deze maand.

Maar ik duim met je mee.

Hoi Tammy,

Ook ik ben daar continu mee bezig hoor. 7 mei was dit keer de uitgerekende datum en dan ga ik helemaal plannen wanneer ik zwangerschapsverlof heb, etc. Nu ben ik hoogwaarschijnlijk niet zwanger (vandaag nod en test negatief). Ik wil me de volgende keer niet meer zo gek maken.

Trouwnes wel grappig op jullie trouwdag.

Gr Carmen

Oooooh Tammy....Ik hoop het zo voor je!!!!
Zou toch geweldig zijn!!!

Ik ga zometeen ook eens kijken op babybrabbel,ben nu ook nieuwsgierig geworden!

Liefs,Swinnie

Tammy,

dat zou wel heel mooi zijn inderdaad. Ik hoop dat het zo zal zijn!

Nou Tammy

Ik zou zeggen geloof maar in de voortekenen. Ik heb nu ook het gevoel dat het deze maand wel eens raak kan zijn. Ik heb namelijk erg veel regenbogen gezien op mijn vakantie en ik zie dat altijd als een teken van mijn nichtje (bijna 4 jaar geleden overleden) ook op de dag dat ik mijn ei zou hebben gehad (ik voel het nooit) was er een regenboog.
Laten we voor onszelf en elkaar maar hopen dat de voortekenen goed zijn.
Zal nog even wat geluksbrengers plaatsen.

Nou zo zou het toch moeten lukken dacht ik

veel liefs Daan

Hoi hoi!

Nou, ik ben blij te lezen dat ik niet de enige  'freak' ben! Dit heb ik nu dus al voor de 8e keer gedaan!!! Maak mezelf lichtelijk gek... maar kan het gewoon niet laten, dussss....

Swinnie, heb je al je gegevens gecheckt?? Ben beniewd! Is wel leuk om al die verschillende data te weten (je hebt er alleen nix aan als die verdraaide RD er weer zijn, maar toch).

Daan, bedankt voor de geluksbrengers, hopelijk doen ze hun werk goed voor ons allemaal. Mooie voortekenen bij jou, zou toch prachtig zijn als je nu zwanger zou zijn??

Chyenna... ik hoop voor jullie dat jullie niet naar de gyn hoeven... hoe staat het ermee... hebben de druppeltjes plaatsgemaakt voor de duivels of is er nog hoop? Ik duim ook voor jou!

Hee Carmen, nega test wil nog nix zeggen hoor... zolang die RD er nog niet zijn kan het nog alle kanten op. Succes!

Ik hoop voor ons allemaal dat het heeeeeel gauw raak mag zijn: WIJ WILLEN MOEDER WORDEN!!! EN WEL NU!!!

Zo, dat wou ik nou even kwijt...

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan