o jee.... nod

Hoi dames,
Er staan nogal wat nods 'gepland' deze dagen. Hoe is het met jullie, Caroline, Corina, Esmeralda en Nienke???
Ik heb morgen nod... dacht dat het weer niet gelukt was maar begin nu weer te twijfelen!
Ik heb geen verschijnselen zoals toen ik zwanger was (opgezette borsten, veel plassen, veel honger), maar wel had ik vanochtend nog steeds een hoge temperatuur en de roze afscheiding die van het weekend begon wordt helemaal niet erger (niet meer, niet donkerder).

Nou ja, ik reken maar nergens meer op, dan kan het altijd nog meevallen!
Ik hoop toch dat er weer een paar door kunnen naar het juli-forum hoor!

Liefs, el.

Hoi El,

Mijn NOD is er nog niet maar ja de dag is nog niet om. Ik schreef 2 weken geleden al dat mijn lichaam me een ebetje in de maling neemt dus dat zal nu wel weer zo zijn. Ik ben nooit over tijd dus ja ik twijfel wel een beetje maar voel me niet zwanger... Ben benieuwd wat het lichaam deze keer weer in petto heeft. Als ik morgenavond nog niet ongesteld ben dan ga ik misschien toch een beetje denken aan...Ik durf gewoon bijna niet te hopen dus beetje zelfbescherming... Het zal wel komen.

Groetjes,

Corina

Hoi El,

Dit zijn dus weer ontzettende spannende dagen voor je, dagen waaraan je niets anders kunt denken dan.....het zal toch niet zo zijn.

Nou ik hoop op heel goed bericht.
Succes en sterkte.

Groetjes Bibi

Hoi El,
Wat spannend voor je!
Ik zal duimen voor je.
Ik ben helaas ongesteld geworden. 3 dagen eerder dan verwacht.
Soms begin ik te denken dat ik misschien al richting overgang ga.
Ik word deze maand 40 en ik baalde er goed van. Nu gaat het wel weer.
Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt.
Groetjes van Caroline

Hoi El,
Hoe is het nu? Ik ben toch wel weer ongesteld geworden (met 30 dagen de langste cyclus sinds ik gestopt ben met de pil in mei, m.u.v. de zwangerschap deze zomer natuurlijk). Ik had ook een beetje roze afgelopen zondag en omdat dit maandag helemaal wegbleef dacht ik toch echt even... Mijn haar krulde sinds een week veel meer, mijn huid was ruim een week een stuk rustiger (sinds september nl. ineens pukkeltjes, zucht)en zo waren nog enkele aanwijzingen..die toch weer nergens op wezen. Ik zal mijn nieuwe nod bij de lijst zetten.
Heb jij al beter nieuws??
groetjes, Esmeralda

Hoi El,

Ben benieuwd of jij al wat weet.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en denk toch wel dat het raak is... Durf nog niet te testen maar het lichaam zegt nu wel genoeg. Ik ga morgen testen en dan weten we het... Duim duim duim ook voor jou

Groetjes,

Corina<

Hoi El,

Dat klinkt niet verkeerd hoor! Dat zou toch wat zijn zeg dat je meteen weer zwanger zou zijn! Ik duim in ieder geval voor je! Houd je me op de hoogte?

Kus F

Terug
Bovenaan