O jee spannend wij gaan ook voor een 2e!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt het al! Wij zijn ook bezig om een 2e babytje te krijgen!!!
En ik vind het zooooo spannend! Ik vind het super leuk maar aan de andere kant heb ik zo'n gevoel dat het lullig is tegenover Jayden, alsof ik niet genoeg aan hem heb en nog maar weer een kind wil, ik weet het, het klinkt heel dom, maar zo voelt het een beetje, misschien kent iemand dit gevoel?
Maar het is natuurlijk ook geweldig voor Jayden, straks heeft ie een broertje of zusje, dus een speelkameraadje! Maar het voelt gewoon een beetje dubbel raar he, of heeft iedereen deze onzekerheid in het begin?

xxxjes

haaaaaaaaaaai

heel veel succes en hoop snel goed nieuws te lezen hier he

groetjes moekje en volg je gevoel

jayden weet dadelijk niet beter

Heej Jada,

Het gevoel dat je nu hebt, dat heb/herken ik ook!!!! Ik wil heel graag nog een kindje en weet de namen ook al voor als
het een meisje gaat worden en ook al voor als
het een jongetje gaat worden. En je ziet om je heen toch steeds weer
zwangere vrouwen en dan de kleine kleertjes die Tara nu niet meer past en dan
kriebelt het toch wel een beetje bij me. Maar wij zijn er nog niet aan begonnen, omdat MIJN grote probleem is,
dat....... pfffffffff, ik vind het zo moeilijk uit te leggen. Ik wil Tara naast me hebben
als ik slaap, en wat
dan als de nieuwe baby er is, waar moet hij/zij slapen dan? Kan ik net
zoveel van onze nieuwe baby houden als van Tara? Als Tara opgetild of geknuffeld wil
worden en de nieuwe baby ook, wie til/ knuffel je dan eerst? Voor mij is
Tara vanaf haar geboorte altijd de mooiste, de liefste, de slimste
geweest (ook al heb ik momenten dat ik haar achter het behang kan plakken) en ik wil dat het ook zo blijft. Maar dat zal zeker veranderen als er nog een kleine bij komt ..... toch?! Wat nou als Tara verdrietig
wordt door de aandacht die wij hebben voor de nieuwe baby? Allemaal zulke
vragen waar ik mee zit dus. Ik wilde hierover ook al een topic openen. En misschien dat dit voor sommige andere moeders als 'dom' overkomt, maar ik ben ook benieuwd hoe het bij andere mama's is gegaan die meer dan 1 kind hebben.
Succes Jada en we horen het wel!

Groetjes,
Shivana

@ moekje; bedankt voor je reactie, en idd Jayden zal na een tijdje niet beter weten!

@ Shivana; haha gelukkig iemand die mn gevoel herkent! Al die vragen die jij opschreef; wie til je als eerst en Jayden is vanaf het begin de mooiste en liefste, al die dingen heb ik dus ook, maar ik weet ook wel dat het waarschijnlijk allemaal vanzelf gaat maar moeilijk he al die gedachtens en gevoelens?
Maar dat zal het moedergevoel wel zijn denk ik hihi, want je wil niemand tekort doen

ik laat het jullie weten wanneer het zover is, ik hoop heel snel!!

xxxjes

hoi,
hoop voor jullie dat het ook snel mag lukken.
wij zijn ook bezig voor een 2e kindje maar moeten afwchten of dat wil kukken, zie mijn   verhaal leeftijd tuusen 2 kindjes.
veel plezier met klussen en hoopen dat het spoedig lukt.

marianne

Hallo,

Ook ik ga voor een 2e kindje, idd erg spannend!
Het kriebelt ontzettend, maar ben soms ook onzeker, want in de 3ste week ben ik opgenomen in het zh  met vroegtijdige weeen, ontsluiting en nierstenen en die doen zeer, verschikkelijk. IK heb nu ook weer kans daar op.
Ik zie daarom wel er tegen op.Maar ook ik vind het leuk dat er een broertje of zusje voor mijn kleintje komt.
Hij is al zo enthousiast al hij kinderen ziet.

Dus ik ga er voor!!

Succes meiden!

Groetjes Linda

Iedereen die voor een tweede kindje gaat wens ik een vruchtbare tijd toe! Hopelijk lezen we hier binnenkort een hoop berichtjes waarin een zwangerschap wordt aangekondigd!

liefs Maris

Terug
Bovenaan