o jee vaderdag komt eraan!!??

Papa is een wijnliefhebber, ik ga morgen aan de slag met een leuke foto van de kinderen die ik via www.hema.nl in een wijnetiket verander.
Je kan hier ook je eigen tekst op laten zetten, lijkt me leuk.
Op die site staan ook nog andere leuke foto-ideetjes. Naast mij ligt nog een muismat die ik twee jaar terug van onze oudste heb laten maken voor vaderdag. Erg leuk!
Tijmen (2,4 jaar) maakt ook nog een leuke knutsel op het kdv.
groetjes van Ruth

Hoi,
hier krijgt papa de Diffrax-daddybox. Ben benieuwd wat daar in zit. Verder trek ik Quinn dan een shirtje aan met I love Daddy.
Bij Etos krijg je nu 25% korting op alle artikelen waar je een eigen foto op kunt laten drukken. Een muismatje kost daar nu rond de 5 Euro geloof ik.
Daar hebben ze ook nu kinderkleertjes met Daddy's boy of zoiets. Wel leuk.
Groetjes Veerle

misschien leuk.. Bij de veronica gids kun je voor vaderdag een exemplaar bestellen met een eigen cover foto (dus een leuke van de kinderen ofzo) voor 6,95. Ook is er ruimte voor wat eigen tekst. Als je naar hun website gaat kun je het wel zien, ik vond het wel origineel ipv een geurtje en douchegel.

groetjes

Ik heb bij www.simplycolors.nl een t-shirt besteld met de tekst daddy's little girl. Chislaine leuke tip zeg! Wij zijn lid van veronica magazine, ik heb er gelijk een besteld met een mooie foto van Evi.

groetjes Sonja

Wij doen nu nog niet aan vader en moederdag. de knutselwerkjes later op school vinden wij wel leuk, maar verder doen we dus niks.

Ik heb 2 weken gelden net als Woedel iets besteld bij www. rainbowbabies.nl. Niet voor vaderdag, maar gewoon zomaar. Een zwart shirtje met gouden opdruk
....papa... en vader was er super blij mee. Ik was erg tefreden over de kwaliteit en de snelle levering............succes dames

ik heb bij de (supergoedkope!!!) fotoservice van babyinfo een agenda besteld met op elke bladzij een foto van boas of papa en boas.van januari tot nu heb ik foto's geplaatst van die periode.op de bladzij van onze trouwdag een trouwfoto enz...als deze binnen is ga ik op de bladzij van 30 januari(boas geboortedag) een handafdrukje van boas zetten.mn man heeft de agenda nodig voor zn nieuwe werk straks en als het jaar om is gaan we hem zeker bewaren.en voor boas ga ik bij de etos een shirtje kopen met;i look like my dad,en die doe ik hem dan op vaderdag aan.
veel plezier met plannen beramen!!
groetjes kari

Terug
Bovenaan