O JEE

A

Anoniem

Guest
Tja meiden, daar ben ik weer eens!

Wij hebben vorige week onze eerste echo gehad, in de veronderstelling dat ik 7 weken zwanger was. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Het kindje was te klein voor 7 weken. Vermoedelijk heb ik een later mijn eisprong gehad waardoor ik nog maar 5/6 weken was....Over 1,5 week opnieuw echo om te kijken hoe het kindje zich heeft ontwikkelt.

Ik voel me ontzettend zwanger en heb nog steeds veel HCG in mijn bloed. In het ziekenhuis vertelden ze ons dat alles er verder helemaal goed uitzag. We waren dus alsnog erg blij, maar ook was er een kleine teleurstelling.

Liefs Rijn

Hoi,

Dat hadden wij ook begin deze zwangerschap. Wij dachten ruim 8 weken zwanger te zijn, maar dat bleken er pas 5!!
Natuurlijk waren we blij dat het er goed uitzag, maar toch..wat een domper! Wel 1000 keer hebben we teruggerekend en nagedacht, maar ja het was niet anders.
Inmiddels zijn we 30 weken zwanger van de dame in kwestie en gaat alles volgens schema..

Ik hoop dat je de onzekere tijd toch goed doorkomt (ineens duurt die namelijk ook heel lang..)

groetjes ciska

Terug
Bovenaan