Nou, ik dacht dat ik een beetje wist hoe het zat maar waarschijnlijk zat ik er best naast! Ik ben nl vandaag ongi geworden en ga naar de volgende ronde. Ik hoef dus niet meer in spanning te zitten voor de 22e. Waarschijnlijk hebben we ook veel te weinig geklust in mijn vruchtbare periode. Ik zal vriendlief eens overhalen het deze maand maar wat regelmatiger te doen hihi, wel op een subtiele manier natuurlijk.
Dus nu was mijn cyclus 31 dagen, dan zal mijn volgende nod wel tegen 19 december zijn.
Maar goed, F: voor jou is de 22e nog wel een spannende dag dus hij blijft in mijn agenda staan!
Ik hoop wel dat ik de enige ben hier die de rode duivels heeft en dat de rest twee streepjes heeft in de plaats!!
Liefs Po
Dus nu was mijn cyclus 31 dagen, dan zal mijn volgende nod wel tegen 19 december zijn.
Maar goed, F: voor jou is de 22e nog wel een spannende dag dus hij blijft in mijn agenda staan!
Ik hoop wel dat ik de enige ben hier die de rode duivels heeft en dat de rest twee streepjes heeft in de plaats!!
Liefs Po