O*N*G*I

Nou, ik dacht dat ik een beetje wist hoe het zat maar waarschijnlijk zat ik er best naast! Ik ben nl vandaag ongi geworden en ga naar de volgende ronde. Ik hoef dus niet meer in spanning te zitten voor de 22e. Waarschijnlijk hebben we ook veel te weinig geklust in mijn vruchtbare periode. Ik zal vriendlief eens overhalen het deze maand maar wat regelmatiger te doen hihi, wel op een subtiele manier natuurlijk.

Dus nu was mijn cyclus 31 dagen, dan zal mijn volgende nod wel tegen 19 december zijn.

Maar goed, F: voor jou is de 22e nog wel een spannende dag dus hij blijft in mijn agenda staan!

Ik hoop wel dat ik de enige ben hier die de rode duivels heeft en dat de rest twee streepjes heeft in de plaats!!

Liefs Po

Hoi lieve Po,

Wat balen zeg! De volgende keer komen jij en je man gewoon het bed niet meer uit als je je eisprong hebt haha. Als ik mijn eerste eisprong weer heb sinds maanden heb ik mijn man ookal gezegd dat we ons ziek gaan melden om de hele dag te klussen, graag of niet hahaha.

X F

Hoi Po & F.

Po:
Jammer voor je, joh! Laten we dan hopen dat het een mooi kerstcadeautje zou zijn volgende maand!

Helaas ben je dus niet de enige die lek is, want ik ben het ook vandaag geworden.
Alleen ben ik er voor de verandering wel blij om, omdat ik totaal niet wist wanneer het zou komen.
Nou, keurig 4 weken na curettage.
En nou moet ik toevallig morgen ook voor controle naar de gynaecoloog, dus die zal er ook wel blij om zijn.

Ergens interesseerde me het niet zo na al die toestanden, maar in je achterhoofd speelt het toch wel.
Zeker nou ik van het verhaal van F. ook weet dat het wel degelijk anders kan zijn.

F.:
Ik hoop dat de 22e je meer duidelijkheid krijgt en dat je nu iets krijgt waardoor je ook eindelijk eens je ei-sprong gaat krijgen, want dit is toch ook alleen maar onzekerheid.

Meiden, sterkte!

Gr. Aadje

Terug
Bovenaan