O nee blessure

ja hoor komt manlief thuis geblesseerd van de voetbal
enkel in de tape, kan er bijna niet op lopen, voelde het kraken en is heel dik.... hoop dat het snel afzwakt, zou een wat rustiger gevoel geven

zie ons al gaan naar het ziekenhuis, mevrouw wilt u een rolstoel ja graag maar dan wel voor mijn man aub

hahahaha

gelukkig kan hij nog wel de koppeling intrappen (in ieder geval een paar uur geleden)

O jee!!! Hopelijk heeft hij er niet al te veel
last van!! En hopelijk kan hij auto rijden als je gaat bevallen!

Succes meis, ik duim voor je dat het doorzet!!

Xxx

Hahaha herkenbaar verhaal!!! bekende van mij idem paar dagen later werd zoonlief geboren! Manlief op krukken kon de baby niet dragen. Echter voordeel was dat hij al die tijd gewoon thuis was tijdens de kraamtijd en de weken erna!
Succes en hopelijk valt het mee!
Liefs Bowi (uit andere mama club)

Jeetje das niet zo goed getimed hoor.Die van mij stotte ze teen laatst heel hard, was zwaar gekneusd nu hoor ik hem daar niet meer over,gelukkig dus wat minder stress hihi.ben ook al zo van mm moet ons weer overkomen je kent het wel.
Liefs Nice

ps: beterschappies voor je mannetje

Nou de nacht ben ik door gekomen
Gisteren weeën gehad na het slapen weer weg
Misschien maar goed ook want denk niet dat ie kan rijden
Hoop op vandaag of zo maar dan wel overdag is toch wat makkelijker ook met mensen bellen om te brengen hihi

Vandaag in ieder geval met mijn man naar de dokter want hij heeft te veel pijn

Timing haha
Hoop inderdaad dat het meevalt voor hem en tuur ijl is het heel gezellig samen thuis maar hij kan niet veel zo

O meis!! Balen zeg!! Succes bij de dokter met je man. Ik hoop dat het meevalt.

Enne ondanks dat je man met zijn enkel zit, hoop ik voor je dat het doorzet. Wie weet 2 vliegen in 1 klap?

Xxx

Terug
Bovenaan