O, o, o

Net bevallingen zitten kijken op you tube.....dat had ik beter niet kunnen doen. lijkt gewoon niet te passen vind ik, ik zag er niet tegen op maar als je het ziet....(niet kijken dus) ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die een spiegel willen, dan durf je wel! Nou goed ik ga even kijken of ik nog een leuke comedy in de kast heb liggen om deze beelden weer van mijn netvlies te krijgen...

Haha, ik heb ze ook niet bekeken hoor. Maar mijn vriend dacht ook niet dat hij ging meekijken, maar uiteindelijk gebeurde dat zo natuurlijk...zonder poespas. Ik heb niets gezien, ze hebben alleen mijn hechtingen laten zien. Vind ik achteraf ook prettig want dan heb je er een beetje een beeld bij. En we wilden de placenta niet zien, hadden we gen behoefte aan. Toen ze zei dat ze die ging showen zeiden we nog nou dat hoeft niet hoor, maar ze hield hem omhoog en we vonden het allebei heel interessant haha. Zo zie je maar weer...straks als we je bevallingsverhaal lezen staat er gewoon dat je het spiegeltje erbij hebt gehouden haha ;)

haha Ik zat laatst op ons bed en wij hebben aan de zijkant een kast met een grote spiegel. Toen dacht ik, dan kan je het wel echt heel goed zien maar dat wil ik echt niet! haha Ik zou er spontaan mee stoppen denk ik als ik zie wat daaronder allemaal gebeurd..
Ik zie gelukkig niet op tegen de bevalling, laat maar komen.. Ik denk alleen dat die kleine nog lekker 3 weken (tot de 42 weken) blijft zitten.. en mama maar een beetje plagen met die krampen en harde buiken elke keer..

hahaha mijn man vind het afschuwelijk en wou dus echt niks van onderen zien he

maar ja wie gaat dan zitten gamen op een stoel aan mijn voeteneinde?
en niet opletten!!!
keek hij naar links, kwam Jonna er al uit!!
hij rennen joh, was die gewoon bijna te laat

heeft die toch meer gezien dan hij wou, dat is zijn straf. Vond het zo komisch
kun je nagaan hoeveel relaxter deze bevalling was

Terug
Bovenaan