Hallo allemaal,
Het is nu al zo lang geleden dat ik actief ben geweest op het forum.
Ik vind het echt heel erg.
Ik ben zooo druk met van alles dat het er gewoon bij in schiet om actief bezig te zijn op het forum.
Zal ff een korte updat geven van Amaya:
Het gaat met haar heel goed ze is inmiddels precies 3 maanden en 2 daagjes oud.
Ze moet deze week weer voor de 2e prikjes.
De eerste heeft ze goed doorstaan een beetje verhoging maar dat is bij een dagje gebleven gelukkig!!
Verder zijn we een paar keer met haar bij de Kinderarts geweest vanwege darmklachten.
Haar stoelgang is nog steeds niet wat het moet zijn, maar ze heeft nu medicijnen en die werken goed ze heeft zeker 1a 2 keer per dag een flinke poepluier.
Zonder medicijnen had ze soms een paar dagen geen poep, en ontzettend veel last van krampen.
Gelukkig gaat het nu goed.
Ze begint lekker bol te worden hahah heerlijk die dikke wangen en beentjes.
Ze zit bijna in maatje 62 ze zit er net tussenin.
Ze slaapt gelukkig door. Ze deed dat vanaf dat ze 5 weken oud was (gelukkig).
Ze slaapt door van ongeveer 23:00 en tussen 6 en 8 word ze wakker krijgt dan haar flesje en slaapt weer door tot de volgende voeding.
Wij zijn hier erg blij mee hahah.
Met mij gaat het goed!!
Ik zit denk ik weer op mijn oude gewicht een paar kilo xtra zou wel fijn zijn maar dat komt nog wel hihi.
Ik begin in de 2e week van april met werken.
Heb er aan de ene kant weer zin in en aan de andere kant totaal niet erg dubbel allemaal.
Verder Hennie aardig mijn draai gevonden met 2 kids, soms zijn er wel lastige momenten bv met koken en ophalen van school (en zeker als manlief werken is en je het ff alleen moet doen) maar meestal lukt het wel.
Hoe gaat het met jullie allemaal??
Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben op het forum, ga mijn best weer doen dames.
Groetjesss en veel liefs Mar
Het is nu al zo lang geleden dat ik actief ben geweest op het forum.
Ik vind het echt heel erg.
Ik ben zooo druk met van alles dat het er gewoon bij in schiet om actief bezig te zijn op het forum.
Zal ff een korte updat geven van Amaya:
Het gaat met haar heel goed ze is inmiddels precies 3 maanden en 2 daagjes oud.
Ze moet deze week weer voor de 2e prikjes.
De eerste heeft ze goed doorstaan een beetje verhoging maar dat is bij een dagje gebleven gelukkig!!
Verder zijn we een paar keer met haar bij de Kinderarts geweest vanwege darmklachten.
Haar stoelgang is nog steeds niet wat het moet zijn, maar ze heeft nu medicijnen en die werken goed ze heeft zeker 1a 2 keer per dag een flinke poepluier.
Zonder medicijnen had ze soms een paar dagen geen poep, en ontzettend veel last van krampen.
Gelukkig gaat het nu goed.
Ze begint lekker bol te worden hahah heerlijk die dikke wangen en beentjes.
Ze zit bijna in maatje 62 ze zit er net tussenin.
Ze slaapt gelukkig door. Ze deed dat vanaf dat ze 5 weken oud was (gelukkig).
Ze slaapt door van ongeveer 23:00 en tussen 6 en 8 word ze wakker krijgt dan haar flesje en slaapt weer door tot de volgende voeding.
Wij zijn hier erg blij mee hahah.
Met mij gaat het goed!!
Ik zit denk ik weer op mijn oude gewicht een paar kilo xtra zou wel fijn zijn maar dat komt nog wel hihi.
Ik begin in de 2e week van april met werken.
Heb er aan de ene kant weer zin in en aan de andere kant totaal niet erg dubbel allemaal.
Verder Hennie aardig mijn draai gevonden met 2 kids, soms zijn er wel lastige momenten bv met koken en ophalen van school (en zeker als manlief werken is en je het ff alleen moet doen) maar meestal lukt het wel.
Hoe gaat het met jullie allemaal??
Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben op het forum, ga mijn best weer doen dames.
Groetjesss en veel liefs Mar