O wat mooi

O wat mooi, dat was lukas zijn eerste zinnetje. Ongeveer een uur geleden. Ik had een speelgoed bezempje, zwabber en stoffer en blik gekocht. Toen hij dat zag zij hij dus: O wat mooi. Ik ben zo trots als een pauw en heb nog hulp in de huishouding ook.

@rainne

Yep, die grote bezem vond ik idd te geverlijk. maar ook op het kdv liep hij continu met de bezem. dus vandaar dat ik maar een setje heb gekocht. mijn man is er niet helemaal happy mee (een hoop onzin over het feit dat lukas een jongetje is en geen meisje) maar daar trek ik me niets van aan.

Annemieke

Ooooo, smeltmoment............... Opschrijven voor later (en ook erbij schrijven wat hij kreeg en hoe zijn vader daar op reageerde hahaha)!!!!

Hier is een setje met een bezem, een emmer, een mop en een karretje waar in het inpaste een zomerlang favoriet geweest: bij Gijs welteverstaan. Wat heeft ie geveegd en met emmertjes water gesjouwd, zó schattig.

Die Lucas wordt maar verwend: little people town out of the blue en dan ook nog een nieuwe schoonmaakset. Leuk hoor!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan