o zo ondeugend en bij de hand

hoi hoi

sverre is nu 21 maanden en o zo bijdehand doet echt alles na hij is nu vooral bezig met de deur en toetoet is auto maakt niet uit welke en papa is een vrachtauto hahhahah.

maar af en toe ook achter het behang te plakken zo eigenwijs alles zelf doen en als het niet naar zijn zin is dan brullen. gaat nu wel een stuk beter praten veel tegen hem en dat scheelt maar als hij een bui heeft laat ik hem lekker en praat later met hem.

denk wel herkenbaar hahhahah. sverre is een jongen die erg vrolijk is en dat erg laat blijken vrolijk gillen maar als hij boos is berg ja dan maar. temperament van zijn papa.iihihihihi.

financieel gaat het hier weer voor de wind was effen een paar maanden met de billen op elkaar maar het uwv heeft geld overgemaakt en we zijn nu weer bij we hebben alles gehad. ( jeroen zijn baas faitte of hoe je het ook schrijft maar jeroen verdient denk 3 a 4 x zo veel als mij dus was effen krap)

nou doei doei lucy en een ondeugende sverre

Hi Lucy,

Als 1e ben ik erg blij voor jullie dat het weer beter gaat!! Gelukkig maar, valt er ook weer een hele last van je schouders af he!

Tja ondeugend nou dat kennen wij hier ook wel hoor hahaha.....Thomas boeit ook helemaal niks, ik kan alles afpakken van hem maar dat maakt meneer niks uit, gaat gewoon iets anders zoeken! En dan die blik ook van hem zoooooooo onschuldig!
Als Thomas echt iets niet aanstaat gaat hij ook lekker janken, maar hij heeft al snel door dat dat toch niet werkt bij mama (bij papa af en toe wel hoor), en dan komt ie zo lekker slijmen hahahaha....
Gillen doet Thomas ook vaak als hij heel blij wordt ineens!
Vind het nu vooral heerlijk hoe hij begint te kletsen, begint al kleine zinnen te zeggen en ja we moeten echt opletten met wat we zeggen! Hij praat alles na!

Op het moment zitten we alleen met ´s-avonds slapen, daar maakt hij zo´n drama van! Gillen, krijsen ik kan de woorden MAMA BIJ niet meer horen hoor! Wordt er gek van, maar het blijkt wel de aanhouder wint! Dus uiteindelijk valt ie in slaap, vandaag pas weer na 3 kwartier!
Het is ook zomaar ineens begonnen, dat vind ik wel vreemd hoor! Maar je merkt ook echt dat het om aandacht vragen gaat, want zodra je de trap oploopt is ie dus stil!

Thomas is vandaag trouwens 21 maanden en 2 dagen oud!

Groetjes,
Bianc en de eindelijk slapende Thomas hihi

Hoi Lucy,

wat fijn, dat je die nare tijd goed doorgekomen bent! Heb je gelukkig weer ruimte om jezelf even te verwennen na die krapte. Geniet ervan!

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan