o zo ziek

A

Anoniem

Guest
hoi dames
ik heb ff een vraagje
ik ben nu 5 weken zwanger van me derde kindje en bij de eerste 2 zwangerschappen heb ik nergens last van gehad ook niet misselijk.
en nu ik ben sinds zaterdag erg misselijk en sinds vanmorgen heb ik diaree en volgens mij is het geen buikgriep heb geen buikpijn en het gekke is gister was ik weer niet misselijk
hoort dit bij de zwangerschap of heb ik misschien toch een virusje opgelopen
maak me best zorgen

dikke kus angela

Hoi,

Wat vervelend. Zoals jij het beschrijft lijkt het toch wel buikgriep, overgeven en diarree ik had ook geen buikpijn bij buikgriep. Je kan er helaas niks aan doen en dat is juist het ergste..weet niet of het kwaad kan voor de baby  maar waarschijnlijk niet. Als je je zorgen maakt gewoon je vk of huisarts bellen hoor!

Gr Elmira

Volgens mij hoort diarree niet bij zwangerschapsverschijnselen...ik heb het in ieder geval nog nooit gehoord....

Yvonne

Hoi Angela,

Ik had ook diarree toen ik pas zwanger was - sterker nog, ik heb er bijna de hele zwangerschap last van. Volgens mij is je buik gewoon een beetje van slag door de groei van je baarmoeder... maar ik zou 't toch in de gaten houden. Als je je erg slap voelt, kan de huisarts een kweekje laten maken van je ontlasting (niet zo'n smakelijk verhaal dit, haha!).

Heel veel sterkte ermee!
~Hilde

Terug
Bovenaan