obesitas

Bij de 20 weken echo kreeg ik te horen dat het wat moeilijk was om bepaalde dingen te zien door mijn "bouw".
Las later op het papier: Geen zichtbare afwijkingen Erg belemmerd door obesitas.

Hebben meer dames dit gehad?

Toen ik het las voelde ik me net iemand van 300 kilo :(

Hi Nini,

Tjonge..... dat is toch ook wat! Erg lomp om het zo te omschrijven en niet met jouw te bespreken.
Zelf ben ik ook echt niet slank en ben ook een beetje bang voor deze reactie straks bij de 20 weken echo.
Konden ze de echo niet inwendig maken dan? Dan kunnen ze toch veel meer zien?

Groetjes "zwanger van nummer 2"

Hi dames,
Bedankt voor de reacties.
Inderdaad een beetje lullig dat ze het tegen mij niet benoemde als obsitas, maar als "bouw".
Maar ze kon best veel zien.
Ze zei ook: ik kan niet goed beoordelen over de lippen.
Maar op de foto van de echo zie je heel duidelijk grote lippen. Aangezien haar vader van Curaçao komt heeft ze die vast van hem.
Dus toen wij de foto zagen dachten we ook echt van: hoe kon ze de lippen nou niet zien. Hahaha
Misschien wilde de vk te snel.

@Bettie76 Hahahaha obabytas die zal ik onthouden :)

Hi dames,

Een vriendinnetje van mijn (ook zwaarder) vertelde dat ze dit echt nog nooit had gehoord. Zelf had ik het ook nog nooit gehoord.

Misschien wil je het niet zeggen, maar mag ik vragen hoeveel je weegt. Zelf weeg ik nu 92,0 kg. Ben 20 weken zwanger en al 4 kg aangekomen. Hier baal ik echt ontzettend van. Ik snoep ook wel teveel, maar het lukt gewoon niet om het te laten staan. Hoe harder ik mijn best doe, hoe meer ik wil eten.

Groetjes "zwanger van nummer 2"

Hoi allemaal,

ik ben ook te zwaar. bij 1.65 woog ik(voor ik zwanger raakte)ong. 93 kg...op de 20 weken echo was bij mij alles goed te zien, maar de 1e keer hartje luisteren kon niet en toen gaf de vk ook aan dat het kon komen door mijn buik .Ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben, want ik hoef me niet meer te wegen! Mijn 1e kindje was 9 pond en 54 cm, maar of dit door mijn bouw komt weet ik eigenlijk niet. Het 2e kindje is ook weer groter dan gemiddeld. terwijl mijn man en ik beide niet groot zijn. en tja dat van dat snoepen herken ik.....

groetjes

Ik vind het ook super knap dat je nog maar 4 kilo bent aangekomen in 20 weken tijd, haha......RianS, medelotgenoot, ook ik ben al 10 kilo aangekomen (om precies te zijn 11 kilo, haha)......en het ergste; ik eet niets meer of anders dan voorheen, maar groei helemaal rond. Zowel bij billen als bij heupen als bij buik. Ik hoop dat het net zo snel eraf gaat als dat het eraan is gekomen (of is dat een heerlijke droom die niet werkelijkheid zal worden?)

Even reactie op Nini84: wat bespottelijk!!! Misschien wilde de vk inderdaad te snel en daarom maar een beetje op zijn frans waarschijnlijk. Gewoon niets van aantrekken, zeker niet als jij op de echo foto's zo mooi kan zien dat de kleine toch heel veel trekjes van jullie heeft.

Terug
Bovenaan