obstipatie en slijm

<p>Sorry voor het onsmakelijke onderwerp maar maak me lichte zorgen.</p><p>Ik heb al een tijd last van obstipatie en ben al bij de dokter geweest en die stuurt mij naar een diëtiste verder doet hij niks.</p><p>Ik ben net eindelijk na 4 dagen weer naar de wc geweest en deze keer zat er best veel wit slijm bij ook had ik wat lichte krampjes, dit slijm heb ik nog nooit eerder gehad. Kan dit kwaad? </p>

Hoi,
Over slijm weet ik niet, maar als je verstopping hebt kan je roosvicee laxo gebruiken. Die werkt bij mij heel goed, te goed zelfs, ik dronk eerst 2 glazen per dag maar ik ga voortaan een glas per dag drinken omdat ik vandaag 3 keer naar wc moest en me buik deed een beetje pijn. Mocht je gaat beginnen is beter om alvast met een glas te beginnen.

Hoihoi,
Vervelend die obstipatie. Kan er helaas over mee praten langste wat ik nu in mijn zwangerschap heb gehad is 12 dagen niet naar de wc kunnen. Sinds dien om de 4 dagen ongeveer.. buikkrampen is normaal en niet iets om je druk over te maken hoort helaas bij obstipatie. Slijm is niet bij iedereen het geval, maar ik heb dit slijm ook en volgens mijn vk is het niks om je druk over te maken!

Oh vraag je dokter om lactulosestroop! 
Dit is volkomen veilig tijdens de gehele zwangerschap en helpt om de ontlasting op gang te houden!

[quote quote=10200837]als je verstopping hebt kan je roosvicee laxo gebruiken.[/quote]Bedankt voor de tip, ik ga het zo gelijk halen.

[quote quote=10200857]ik heb dit slijm ook en volgens mijn vk is het niks om je druk over te maken![/quote]Gelukkig maakte me toch wel lichte zorgen.

[quote quote=10200858]Oh vraag je dokter om lactulosestroop![/quote]Mijn huisarts doet niks, ja een verwijzing geven naar een diatiste om te praten over voeding. Ik let al vreselijk op mijn voeding sinds ik in verwachting ben en eet zoveel mogelijk veselrijk. 

[quote quote=10201124]Bij mij helpt een theelepel (of twee) gebroken lijnzaad in mijn yoghurt in de ochtend. Was een tip van mijn diëtiste [/quote]Daar hebben ze het ook met mij over gehad maar ik kan niet tegen melkproducten, word ik ziek van. Ik probeer sinds gisteren de Roosvicee Laxo in de hoop dat het daarmee beter gaat.

Ik gebruik nu sinds een week Lacpure (verkrijgbaar bij de drogist) en dat werkt ook als een trein!
Ik heb altijd al een moeilijk stoelgang gehad maar deze krampen waren zo heftig... ik weet niet hoe een bevalling voelt maar ik heb me moeten persen... 
Nu elke dag zo'n dosis om de dag mee te beginnen en binnen 5 minuten zit ik tevreden ???

Terug
Bovenaan