Obstipatie

<p>Daag dames,</p><p>Ook obstipatie hoort bij de vele kwaaltjes.. ik ben nu 20 weken zwanger en ik heb dat ik 3 dagen niks heb, hiervoor was dat nog met enige regelmaat, maar ook niet elke dag. Hebben jullie middeltjes hiertegen, of zal ik de huisarts hier voor bellen? Ik heb momenteel 3 dagen weer niks, en begin er behoorlijk mee te zitten. Ik dacht ik vraag jullie om een 'wondermiddel' en anders bel ik de dokter, want vervelend is het wel.</p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p>

Toch even de dokter bellen heb ik ook gedaan. Vraag om laxmeer middel voor zwangere vrouwen en je krijgt poederzakjes. 

Inderdaad bij de huisarts even vragen, dan krijg je macrogolzakjes. Begin hier maar lekker op tijd mee, em gewoon echt lang mee doorgaan..  Je kunt aambeien maar beter voorkomen.. ??

Ik ben nu 13 weken en al 12! Dagen niet naar de wc gekunnen dus ik weet er alles van. 
Bij mij helpt tot nu toe helemaal niks.. wel van de huisarts lactulostroop gekregen gebruik dit nu 4 dagen maar helaas nog niks. 
Een vriendin van mij (nu 30 weken) gebruikt deze lactulosestroop al haar gehele zwangerschap en heeft nooit last van obstipatie. Dus misschien is het ook iets voor jou. 

Roosvicee Laxo! Niet zo heftig als de middeltjes die je van de huisarts krijgt, maar bij mij heeft het precies genoeg effect om alles soepel te houden =)

Ik lees even mee.
Hier ook al 9 weken vreselijke last van, 1ne week redelijk normaal dan weer een meer dan week niks. Ik ben nu 15 weken zwanger en ga dus gemiddeld om de week maar 1 keer naar de wc ? en dat doet echt pijn. Ik ben al bij de arts geweest en die stuurt mij naar een diëtiste en krijg de tip meer vezelrijke voeding te eten, dat was het. 
Gisteravond echt gewoon ziek geweest van het niet naar de wc kunnen. 

Terug
Bovenaan