<p>hallo dames,</p><p>Mijn dochtertje is 4 weken oud. Ik heb afgekolft melk gegeven in het begin. Sinds 2 dagen geleden begonnen met nutrilon. Ik heb zelf geen melkproductie meer. Had wel gehad maar het kwam meer waterig dan melk. Ik weet ook wel waarom en hoe dat komt. Ik heb ingetrokken tepels, probeerde met tepelhoedje zij moest ervan kokhalsen. Heb haar met flesje gegeven. Maar dan Ik slaapte niet genoeg, stress, geen tijd voor mezelf om te onstapnnen. Probeerde te onstpannen met muziekje of wat dan ook. ik voel me echt zo schuldig dat ik ervan moet gaan janken. Ik woude zo graag borstvoeding geven. Maar mijn dochter die had niet genoeg en had besloten met kunstvoeding.. met kunstvoeding gaat goed en ze slaapt ook goed en ik ook en doe dingen waar ik me kan ontspannen. Nu heeft ze last van verstopping. gisteren moest ze zo van huilen en ik ook!. Ik wilde haar zo graag helpen. Heb ziekenhuis gebeld. de kinderarts zei dat ik niks aan kon doen en dat het normaal was en dat het tijd koste. Snap ik ook wel. Maar ik als mama wil haar graag helpen. Misschien hebben jullie voor mij tips . nu slaapt ze gelukkig. Ik ga sowieso de huisarts bellen als ze weer last van heeft! Gelukkig heeft ze geen koorst want ik hou het wel in de gaten. maar ben echt zo onzeker dat ik geen melk meer heb ?</p>