obstipatie

Hoi dames,

misschien een beetje raar maar ik heb de laaste
dagen een zwangerschaps kwaaltje er bij obstipatie
ik baal hier echt van en heb er s'nachts ook echt last van de krampen die ik er soms van krijg maken me dan ook weer bang.

hebben jullie hier ook last van of iets vergelijkbaars?

liefs,

Hoi mommy!

Ik heb er vreselijk last van! Kan soms niet op mijn zij liggen omdat ik dat gek word van de steken. Soms zoveel last van dat ik niet meer weet hoe ik moet zitten of liggen.

Ben ervoor naar de huisarts geweest en moet nu elke ochtend bij t onbijt lactulose innemen. Zelf een paar weken achter elkaar. Om zo mijn darmen wat rust te geven.

Obstipatie is niet erg tenzij t je dagelijks leven beinvloed. Dan gewoon naar de huisarts gaan!

Sterkte! Liefs

mmm, als je twijfelt en het is echt elke keer zo, toch misschien even navragen aan de HA?
Ja, ik herken dat ook wel, maar op andere dagen heb ik juist weer buikloop...dus bij mij is er geen pijl op te trekken.
Sterkte!

Zware obstipatie hier! Mijn darmen lijken soms vergeten om iets te doen. Ik kan soms op het toilet gaan wonen... Dan voel ik wel de aandrang, maar er komt niks uit. Sorry voor de details. En persen leidt weer tot een ander probleem. Het gaat nu voor mijn langzaamaan iets beter en ik ben morgen 11 weken. Veel drinken en goed fruit eten helpt bij mij, maar ik drink nog steeds snel veel te weinig.

ik ben naar de huisarts gegaan en die wilt er liever niks voor geven
ik heb als tip gekregen een glas lauw water op de nuchtere maag en een paar glazen roosvice lacto.

ik hoop dat het gaat werken

ik ben nu trouwens 12+4

Ik kom van het februari en heb misschien een tip. Ik heb nl. zelf ook ontzettende last van obstipatie en uiteindelijk heb ik bij de natuurwinkel gebroken lijnzaad gekocht. Iedere avond neem ik een bakje vla met daarin een paar scheppen van dit zaad en sinds ik dit doe kan ik iedere dag normaal naar de wc.

Terug
Bovenaan