A
Anoniem
Guest
Vorige week wilde Tygo heel enthousiast zich voorover laten vallen op de poef (doet hij ook wel eens op de bank, zo met de armen gestrekt naar voren zich late ploffen). De poef stond tegen de verwarming en de vensterbank helde iets over... Kladeng !!! met z'n hoofd tegen de verwarming. Ditrect een dikke en blauwe neus (precies het stukje tussen z'n ogen)
Een paar dagen later struikelde hij over mijn voeten zo met z'n hoofd op tafel, ontvelling en bloedde ook een beetje.
Vandaag wilde hij naar de oppas lopen (alleen even vanaf de oprit totaan de voordeur), struikelde meneer over z'n eigen voeten. Hij ving zich heel goed op met z'n handen, maar door de snelheid kwam ook z'n hoofd tegen de grond. Resultaat: een flinke schaafplek op z'n voorhoofd...
Kortom... we hebben hier een ongeluksweekje. Ik hoop niet dattie in het weekend doorzet, want we gaan morgen weg. Lekker een weekendje weg met mijn ouders + al het nageslacht (17 personen) in een tweetal huisjes op een parc van Landal Greenparcs in Winterswijk.
Hierbij nog even wat foto's van mijn stuntelkampioen:
(als je goed kijkt, zie je de verwondingen van afgelopen week alledrie)
Zucht....
Groetjes happyM
Een paar dagen later struikelde hij over mijn voeten zo met z'n hoofd op tafel, ontvelling en bloedde ook een beetje.
Vandaag wilde hij naar de oppas lopen (alleen even vanaf de oprit totaan de voordeur), struikelde meneer over z'n eigen voeten. Hij ving zich heel goed op met z'n handen, maar door de snelheid kwam ook z'n hoofd tegen de grond. Resultaat: een flinke schaafplek op z'n voorhoofd...
Kortom... we hebben hier een ongeluksweekje. Ik hoop niet dattie in het weekend doorzet, want we gaan morgen weg. Lekker een weekendje weg met mijn ouders + al het nageslacht (17 personen) in een tweetal huisjes op een parc van Landal Greenparcs in Winterswijk.
Hierbij nog even wat foto's van mijn stuntelkampioen:
(als je goed kijkt, zie je de verwondingen van afgelopen week alledrie)
Zucht....
Groetjes happyM