Och, mijn kleine brokkenpilootje toch

A

Anoniem

Guest
Vorige week wilde Tygo heel enthousiast zich voorover laten vallen op de poef (doet hij ook wel eens op de bank, zo met de armen gestrekt naar voren zich late ploffen). De poef stond tegen de verwarming en de vensterbank helde iets over... Kladeng !!! met z'n hoofd tegen de verwarming. Ditrect een dikke en blauwe neus (precies het stukje tussen z'n ogen)

Een paar dagen later struikelde hij over mijn voeten zo met z'n hoofd op tafel, ontvelling en bloedde ook een beetje.

Vandaag wilde hij naar de oppas lopen (alleen even vanaf de oprit totaan de voordeur), struikelde meneer over z'n eigen voeten. Hij ving zich heel goed op met z'n handen, maar door de snelheid kwam ook z'n hoofd tegen de grond. Resultaat: een flinke schaafplek op z'n voorhoofd...

Kortom... we hebben hier een ongeluksweekje. Ik hoop niet dattie in het weekend doorzet, want we gaan morgen weg. Lekker een weekendje weg met mijn ouders + al het nageslacht (17 personen) in een tweetal huisjes op een parc van Landal Greenparcs in Winterswijk.

Hierbij nog even wat foto's van mijn stuntelkampioen:
(als je goed kijkt, zie je de verwondingen van afgelopen week alledrie)

Zucht....
Groetjes happyM

ooohhh die schaafwond op zijn voorhoofd is wel heel heftig...

wat sneu voor dat mannetje, maar ja op een gegeven moment gaan alle kindjes gehavend door het leven

wel een lekker ding hoor! (maar dat wist je al)

groetjes Jenneke

Zo zeg! Daar kunnen de blauwe plekken en bulten hier nog niet tegen op hoor!
Gelukkig heeft hij er zelf geen last (meer) van !)

Ellen mv Julian

aahh tygo toch doe je wel een beetje voorzichtig.

Liefs sandra

aahh tygo toch doe je wel een beetje voorzichtig.

Liefs sandra

.....zei de moeder van Tess!...Whahahahaha!!!.............

Ah gossie, mannetje.......... Ja, dat heb je dan zo af en toe he, een brokkenweek!! Maar wel heel veel plezier vanaf morgen! Lekker op pad met een hele groep, gezellig!

Liefs
Susan

aaaaahhh, dat ziet er wel heftig uit.
Tijs kan zich ook zo lekker voorover laten vallen, maar hij doet dat dan met zijn handjes voor zijn ogen en gelukkig alleen bij ons in bed. Nu hebben wij wel eens een kopstoot gehad, en mijn man een mooi dik blauw oog. Maar Tijs heeft er nog niets aan overgehouden.
Veel plezier komend weekend!

Groetjes,
mv Tijs

Tjonge jonge Tygo,wat een vette pech heb je deze week.Ik hoop dat je verwondingen niet al te veel pijn doen,arme jongen.Gelukkig ga je heel veel dikke pret maken met je familie van het weekend.Heel veel plezier enne....kijk je goed uit!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan