Ochtend poeper

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij zitten inmiddels een beetje met onze handen in ons haar. Onze dochter van 15 maand heeft elke ochtend een enorme poepluiers! En dan echt ENORM! We kunnen elke ochtend alles verschonen en haar weer onder de douche zetten, omdat alles langs de luier loopt. Het beddengoed zit er dus ook elke ochtend helemaal onder. </p><p>We hebben nu al de papfles gestopt en zijn in de middag gaan warm eten. We checken altijd s avonds extra of ze al heeft gepoept en staan al eerder op. Maar alsnog is het elke keer raak. </p><p>De ontlasting is brijig. </p><p>Herkent iemand dit? En heeft iemand de ultieme tip dat we haar poep ritme kunnen omgooien? </p><p>Groetjes!</p>
 
Hoi,
Je zou kunnen proberen je dochter 's ochtends op het potje te zetten. Dat werkt hier heel goed. Geen gedoe meer!

Veel succes!
 
Heeft ze geen allergie voor iets? Als het elke ochtend zo extreem is en de poep zo raar van structuur is, denk ik direct aan een allergie.. dat zie ik vaak op mijn werk in de kinderopvang. Kindjes hebben vaak lactose allergie als ze altijd zo extreem en vies poepen.

Zijn de overige poepluiers wel normaal van structuur? Op deze leeftijd poept ze in principe gewone drolletjes net als een volwassene! Of is de ochtend poep de enige in de hele dag?
Misschien iets om eens te laten onderzoeken bij de huisarts. En geef je nog een fles in de avond? Deze misschien afbouwen? Is met 15 maanden niet meer nodig, een bekertje gewone melk of thee of water is voldoende voor het slapen gaan.
 
Ze poept dus ergens in de vroege ochtend in haar bed begrijp ik? Dan heeft op de pot zetten geen nut, want dat doe je ook niet om 4.00/5.00 s nachts. En dat zou hiet sowieso niet werken, want binnen 3 seconden is m'n dochter alweer van de pot af haha.
 
Heeft ze er last van? Anders een maat groter proberen over de andere luier heen. Ik heb zoontje van 7 maand en die heeft voor snachts ook grotere maat luier aan. Kan best zijn dat je kindje reageert op bepaald eten. Als we iets vetter eten met de oudste van 2.5. Poept die vaak ook dunner. Maar die is al zindelijk. Zolang ze er geen last van heeft zou ik eerst een maat groter proberen
 
Terug
Bovenaan