Ochtend sliert slijm - avond rugpijn

Hi allemaal

Ik ben op dit moment 35+3.
Vanmorgen met afvegen had ik een sliertje slijm. Niet veel maar wel plakkerig enz. Nu heb ik vanaf avondeten al last van lage rugpijn. Continue en niet met vlagen zoals ik 3 jaar geleden had met bevalling. Nu (22.00 uur) sta ik onder de douche en blijft de pijn. Tis dragelijk, maar irritant. Heb niet veel gedaan vandaag dus daar kan het niet van zijn. Is de kleine nu misschien ingedaald en drukt hij misschien op andere spieren of is dit bekend bij naderende bevalling?

Vorige keer gestript met 41 weken en dag later thuis bevallen met rug & been weeen.
 
Ik ben nu 31 weken zwanger van de tweede. Bij de eerste heb ik van week 17 tot 35 geboorte regelmatig krampen gehad die met regelmaat van 10 a 15 min kwamen. Ik was er zo aan gewend dat ik de laatste keer niet herkende dat het echte weeen waren. (Was verder wel goed want ze moest er om een andere reden uit). 
Bij deze heb ik die krampen niet. Maar ik merk de laatste weken wel dat ik regelmatig de pijn van de weeen voel maar dan constant, continu zeg maar. Van mn rug naar mn onderbuik toe. En sinds deze week voelt het ook erg vervelend helemaal onder in mijn buik. Toch bleek er bij controle een paar dagen terug niks aan de hand nog. Ook geen indalen. Mijn andere dochter was met 32 weken ingedaald dus dat hield ik ook voor mogelijk. De verloskundige zei dat als het regelmatige krampen worden ik wel direct aan de bel moet trekken. 
In mijn geval hoort het er dus gewoon bij. Maar je kan ook altijd even een extra controle van de verloskundige vragen als je je er druk over maakt. 
 
Oh en het verliezen van delen slijmprop, als dat het al is, zegt ook niet superveel over wanneer je bevalling begint. Soms verlies je die tijdens de bevalling pas, en andere keren al weken van tevoren en maakt je lichaam gewoon weer een nieuwe aan. 
 
Terug
Bovenaan