<p>Hallo,</p><p>Mijn dochter is net 7 maanden. Ze eet al een tijdje in de middag een boterham. Ik wilde haar ontbijt ook gaan uitbreiden met een boterham. Nu merk ik dat dit nog niet echt een suc6 is. De ene keer eet ze hem achter elkaar op en dan ineens maar paar happen. Ook is ze na dr boterham maar 15 minuten zoet en wil ze haar fles.</p><p>Ons ritme ziet er nu zo uit:</p><p>07.30 boterham </p><p>08.15 fles 210</p><p>11.30/11.45 boterham </p><p>12.30 fles 210</p><p>15.00 fruithap</p><p>17.15 avond eten </p><p>19.00/19.15 fles 210 (pap)</p><p>De papfles van s avonds drinkt ze vaak niet leeg. En overdag drinkt ze nog 120 cc water verdeeld. </p><p>Nu zat ik te denken om anders in de ochtend pap te gaan geven i.p.v. een boterham. Dit via een fles of op een bordje met lepel?? Als het via bordje gaat, komen ze dan geen vocht te kort over de dag?? En doen jullie dan 210 water met 7 scheppen voeding en de nodige bambix of hoe doen jullie dat??</p><p>Ik zou dan de fles van de avond eventueel om kunnen zetten naar gewone fles of een fles met 1 schepje bambix??</p><p>Sorry voor de vele vragen!! Hopelijk hebben jullie tips voor mij...</p><p>Liefs xx</p>