ochtendfles

A

Anoniem

Guest
hoi,

Even een vraagje! Noa die krijgt nog steeds s'ochtend als ze wakker wordt een warme melkfles met nutrilon no. 3. Deze melk is tot 18 maanden. Deze week is ze  18 maanden oud geworden. Moet ik nu iets anders gaan geven? Moet ik  de fles gaan afschaffen in de ochtend omdat ze uit een beker moeten drinken? Mijn dochter vindt het heerlijk om meteen warme melk te drinken als ze wakker wordt. En als ze zou zien dat de jongste een melkfles zou krijgen (12w oud) en zij niet dan wordt dat drama...

Wat moet ik doen??? Gewone melk lust ze niet.

gr
Marielle

Milan krijgt s'ochtends een broodje met halfvolle melk. Dit gaat er altijd met smaak in. Alleen moet de gewone melk wel lekker warm zijn, want anders drinkt hij het echt niet.
Zijn grote broer heeft nog tot 2jr opvolgmelk gehad. Hij luste echt geen halvolle melk en af en toe kreeg ik wel op m'n kop van het CB maar die zagen later toch wel in dat het beter was om hem dan opvolgmelk te geven. Als die kleine van jou het nog lekker vind om uit een flesje te drinken moet je dit gewoon blijven doen hoor !!

Groetjes Jolanda

Lukas krijgt elke ochtend een lekkere fles pap met gewone melk. Ik weet wel dat ik eigenijk aan de boterham zou moeten gaan, maar hij vind dit lekker, ik vind het makkelijk. En nog belangrijker Lukas heeft er echt genoeg aan in de ochtend. Dus voorlopig blijf ik lekker aan de papfles (lukas is nu bijna 17 mdn)

ik zou zelf gewoon doorgaan met opvolgmelk en de fles, na 18 maanden komt er toch groeimelk ofzo? dat zou ik dan gaan geven denk ik

groetjes Jenneke

Hier krijgt Kay ook nog steeds een papfles in de ochtend en wel de;

Peuter groeimelk van Nutrilon van 1-3 jaar

Hij krijgt dit nog omdat hij altijd rond 07:00 uur wakker wordt, een fles krijgt en meteen weer in bed wordt gelegd omdat hij dan nog makkelijk 2 uurtjes slaapt. Maar dat wordt tegenwoordig ook steeds iets korter Grr.. hahaha,..

Daarbij vind Kay gewone melk niet lekker en vind ik het wel handig omdat ik nu niet met extra vitamine hoef lopen prutsen.

Hij vind het ook nog gewoon nog steeds ontzettend lekker dus zolang hij nog terug op bed wordt gelegd krijgt hij nog steeds een ochtendfles!!

Esmé mv Kay

Ook hier 's ochtends een papfles, gewone melk met nutricia pap vanaf 12 mnd. En heerlijk dat mike het vindt, dus zolang hij het nog lekker opdrinkt gaan we er mee door en zien we dan wel verder.

liefs jen mv mike

Sophie drink ook een papfles, met peutergroeimelk van Nutricia. En dat blijft voorlopig zo denk ik aangezien ze gewone melk niet lust.............. en ze smult verder van die papfles, dus prima zo lijkt me.

Ze is nu ruim 16 maanden

Groetjes
Susan

Tieme krijgt 's mogens ook nog een papfles van gewone melk met brinta, hij vind het heerlijk en ook papa en mama eten 's morgens geen brood maar iets vloeibaars dus waarom hij niet? De fles is nog wel handig omdat we dan allemaal zelf kunnen eten/drinken.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan