vandaag was de dag en ow wat was ik zenuwachtig zeg.
na ruim een half uur wachten konden we eindelijk naar binnen.
eerst een aantal vragen moeten beantwoorden toen heeft de arts de bult onderzocht.
hij was zelf veel belovend over hoe hij aanvoelde..
toen naar de echoscopiste daar ook weer onwijs lang wachten.
nou die heeft gekeken heb een bult van drie cm groot in de borst (dan is het ook niet gek dat me borsten zo van grote verschillen)
ik mocht mee kijken en heeft me alles laten zien en uitgelegt.
toen weer terug naar de arts/chirurg en om alles door te nemen.
al om al is het geen cyste maar een verkleving van het borstweefsel wat in verband staat met de borstvoeding
het is allemaal goedaardig en op dit moment gaan ze er niets aan doen.
zodra ik gestopt ben met borstvoeding moet ik bellen voor een afspraak 2maanden later dan word er opnieuw een echo gemaakt en word er gekeken voor het eventueel verwijderen van de verkleving.
we zijn ontzettend opgelucht ook al vond mij man de benaming goedaardig toch griezlig
na ruim een half uur wachten konden we eindelijk naar binnen.
eerst een aantal vragen moeten beantwoorden toen heeft de arts de bult onderzocht.
hij was zelf veel belovend over hoe hij aanvoelde..
toen naar de echoscopiste daar ook weer onwijs lang wachten.
nou die heeft gekeken heb een bult van drie cm groot in de borst (dan is het ook niet gek dat me borsten zo van grote verschillen)
ik mocht mee kijken en heeft me alles laten zien en uitgelegt.
toen weer terug naar de arts/chirurg en om alles door te nemen.
al om al is het geen cyste maar een verkleving van het borstweefsel wat in verband staat met de borstvoeding
het is allemaal goedaardig en op dit moment gaan ze er niets aan doen.
zodra ik gestopt ben met borstvoeding moet ik bellen voor een afspraak 2maanden later dan word er opnieuw een echo gemaakt en word er gekeken voor het eventueel verwijderen van de verkleving.
we zijn ontzettend opgelucht ook al vond mij man de benaming goedaardig toch griezlig