Ochtendje ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Hier een soort van Mariel verhaal. Ik kwam gisteravond bij de verloskundige en mijn bloeddruk was flink hoger dan het normaal is (de laatste twee keer steeds een beetje, maar nu was de lijn flink gestegen) en omdat ik heel slecht slaap, duizelig ben en het gevoel heb dat er een band om m'n buik zit, werd er vanochtend direct een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis. De hele nacht misselijk geweest en overgegeven (dus niet geslapen), dus dat kon er ook nog wel bij.

Vanochtend aan de CTG gelegd, maar daar kon niets op ontdekt worden. M'n urine was goed, bloeddruk weer iets gedaald en ook uit het bloedonderzoek kwam niets. Misschien dus een griepje oid te pakken. Ik ben dus ook weer naar huis gestuurd en lig al de hele dag op bed.

Wat wel even minder was, is dat er tijdens de echo bleek dat er waarschijnlijk maar 2 ipv 3 vaten in de navelstreng zitten. Dit kan duiden op een afwijking bij de kleine. Zeker weten doen ze het niet, maar voor de zekerheid is er toch een afspraak gemaakt voor aanstaande maanden in het wilhemina kinderziekenhuis voor verder onderzoek naar onze kleine dame. De verloskundige  zei dat  we ons er geen zorgen over moeten maken omdat  het hartje en de nieren goed werken (dat zijn tekenen van), dus dat proberen we dan maar niet te doen.

Heb momenteel ook even genoeg aan mezelf, want wat kan een mens zich ellendig voelen. Ik dacht vanochtend echt, ze gaan me opnemen en ik kom er over een paar dagen met een kleine weer uit.  Helaas, ze laten ons nog even aanmodderen...

Bedankt dat jullie even willen 'luisteren', toch heerlijk dit forum!

Liefs Jet  

Hee Jetje!!

Oh, wat herken ik op dit moment jou gevoel....

Tegen mij zeiden ze bij aankomst in het zkh al dat ze in hergste geval vandaag de bevalling nog op zouden wekken...

Nu lig ik hier in bed... Net als jij....

Meid, probeer je gedachte om te schakelen.. We moeten ALLES doen voor ons kindje!!!

Ik weet eigenlijk niet wat het betekend als er 2 vaten ipv 3 in een navelstreng zitten...

Hou je taai meid en we kunnen lekker tegen elkaar aan klagen!!

Liefs en een dikke knuf, Mar

Chips vervelend dat je je ziek voelt. Gelukkig dat het in het ziekenhuis meeviel en dat je lekker naar huis mocht om daar uit te zieken. Hopelijk is het een vervelende virus die zo weer overwaaid.
Wat wel erg vervelend is is dat ze die ondekking hebben gedaan. Ik hoop idd dat het niet zorgelijk is maar het maakt je toch ongerust.

Monique

Toen ik je verhaal las, had ik inderdaad ook zoiets van dat is eigenlijk wel maf. Het is echt precies hetzelfde,. Want toen ik het ziekenhuis binnen kwam zei de verpleegster, nou grote kans dat je hier moet blijven als ik je klachten zo hoor. Het is een slaapzak op de bank voor de tv geworden...

Ik weet ook nog niet precies wat het in kan houden 2 vaten ipv 3, maar ga me er nog maar niet te veel zorgen over maken. Dat is de opdracht van de VK in elk geval en het voelt wel of alles nog steeds in orde is met haar, dus dat is prima.

En ik heb alles over voor die kleine, al mag ik de komende weken m'n bed niet meer uit. Het enige waar ik wel tegen op zou zien is dat ze haar gaan halen. Die wee-opwekkers lijken me nou niet echt de meest ideale manier van de start van een bevalling... Zet dan het mes er maar in wat mij betreft.

We gaan voor ons duimen dat we ons snel weer beter voelen en binnen niet al te lange tijd een gezonde kleine krummel in onze armen kunnen houden!

Tot klaags

ik zie dat opwekken ook niet echt te zitten...ben ik ook best wel bang voor...Maar laten we maar positief blijven...  Als we nog weten hoe dat moet!        

Lastig he postitief zijn als je je zo beroerd voelt. Maar hier lekker je verhaal kwijt kunnen helpt goed en het is stiekem ook wel fijn te weten dat ik niet de enige ben met deze klachten. Laten we duimen dat onze kleine heel snel gaat komen, dan zijn we vast overal van af! Dat is wel iets om positief over te zijn. Eindelijk kennismaken! Dat is wat ik maar steeds in gedachten neem...

Terug
Bovenaan