Ochtendmisselijkheid in de derde week; kan dat??

A

Anoniem

Guest
Ik probeer mij niets in te beelden, maar ik was toch werkelijk misselijk vanochtend....totdat ik iets gegeten had. Kan dat al? Volgens de berekening had ik gisteren mijn innesteling, mijn NOD is volgende week donderdag....Of gaat de psyche weer op de hobbel met mij?? Brrr, al dat wachten ook!

Hoi Louise1984,
Volgens mij kan dat wel, maar heb er helaas niet heel veel ervaring mee. Ik had het zelfde gister ochtend en mijn NOD is volgende dinsdag.
Net als jij wordt ik net zo gek van het wachten.... volgende week is er meer duidelijkheid voor ons beide. Dus nog even doorzetten!

Groetjes 01Monique

Hoi Monique,

Gek he? Vanochtend had ik het weer niet. De mijne is volgende week woensdag/donderdag...brrr, spannend

Hoi Louise,

Ik vind het allemaal heel gek inderdaad. Ik heb het nu ook al 2 dagen niet gehad, maar misschien had dat er weer mee te maken dat ik zo laat op sta dat de misselijkheid al over is.....

Voor welke ronde ga jij?

Monique

Tja, misschien komt dat ook wel omdat je heel vreemd eet deze weken (ik wel tenminste nu met al die oliebollen enzo). Ben nog steeds een beetje gammel 's ochtends. Nog een paar dagen en dan kunnen we testen. Heb deze maand voor het eerst goed met ovutest kunnen werken. Dus hoop er maar het beste van. Haha.
Laten we duimen dat het voor beiden raak is!

Groetjes

volgens mij kan dat niet want je wordt pas misselijk nadat het hcg wordt aangemaakt en dat is nu nog nauwelijks. ik ben zelf 3 keer extreem misselijk geweest tot ziekenhuisopname aan toe maar begon altijd na 5 weken pas. succes lies

Terug
Bovenaan