Ochtendmisselijkheid

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Is er nog iemand die goeie tips heeft tegen ochtendmisselijkheid? Ik ben zwanger van de tweede (nu ongeveer 7 weken, moet nog naar de VK) en ik ben vooral 's morgens zo misselijk! Kan me met moeite in beweging zetten om iets te gaan doen. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik echt nergens last van. Hoop echt dat dit snel overgaat, maar aan de andere kant weet je ook waar je het voor doet.

Ben benieuwd of iemand nog handige tips heeft...

Groetjes, Mariska

Hoi Mariska,

Echt vervelend hè die misselijkheid?
Wat bij mij wel hielp was voordat ik 's ochtends opstond eerst een beschuitje (of 2) eten in bed, nog even blijven liggen en dan pas opstaan.
Probeer het maar eens, hopelijk helpt het jou!

Succes verder met je zwangerschap!

Groetjes, Marije

Hoi Marije,

Ik ga dat zeker proberen morgenochtend, soms weet ik me geen raad zo slecht als dat ik me voel. En dat terwijl toen ik zwanger was van ons dochtertje ik gewoon helemaal nergens last van had. De misselijkheid houdt ook eogenlijk de hele dag wel aan, al is het 's morgens echt het ergst. Aan de andere kant denk ik ook van zeur toch niet zo, je weet waar je het voor doet. Ben jij momenteel ook zwanger?

Groetjes, Mariska

Hoi

Mijn man brengt me s'morgens een kopje thee en een cracker die ik langzaam op eet en daarna rustig opstaan helpt me wel goed.
Succes

Terug
Bovenaan