ochtendurine?

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik ben pas begonnen met ovulatie testen en nou heb ik even een vraagje.
In de bijsluiter stond dat je de test op elk moment van de dag kon doen. Dat je alleen 4 uur van te voren niet mocht plassen en dat je niet te veel moest drinken. Bovendien stond er de opmerking bij dat veel vrouwen ´m ´s ochtends vroeg doen.

Nou heb ik echter al een paar keer hier gelezen dat je het niet met ochtendurine mocht doen... Hoe zit dit nou?
De test is trouwens van clear blue.

Hopelijk kan iemand me helpen want ik weet nou niet of ik het goed doe...

alvast bedankt, groetjes, Lieke

Hoi Lieke

Ik heb dezelfde gekocht als jij (ze zijn wel duur he?), maar volgens mij zijn er hier veel meiden die een ander merk (lekker onhandig maar ik weet de naam even niet, zijn veeeeel goedkoper dan clear blue) via internet kopen en daarmee mag je volgens mij niet met ochtendurine testen.

Met clear blue mag dat dus wel, zo heb ik het ook gelezen op de bijsluiter,  zowieso voor mij beter want 4 uur niet plassen lukt me overdag nooooooit    

Wanneer begin jij ermee? Ik rond 3 mei, hoop dan mn ei te vangen!

Hoi Muizeke,
O.. vandaar.., ander merk dus...!
Maar inderdaad.. ze zijn wel duur ja.
en wat dat plassen betreft... inderdaad, voor mij ook een probleempje. Moet erg vaak plassen.
Ik ben gisteren begonnen. ( dag 12, uitgegaan van een cyclus van 29 dagen). Ik ben heel benieuwd of het werkt aangezien ik mijn ei nooit voel. Jij begint 3 mei.. wanneer is dan je nod? Is dit je eerste ronde met ovulatietesten?
heel erg bedankt voor je reactie en succes, natuurlijk!
groetjes, Lieke

Terug
Bovenaan