ochtendvoeding

hallo allemaal,
mijn kindje van 6 weken oud geef ik bv.
S'nachts om 03.00 uur en dan komt hij vaak weer rond 06.30 uur. Deze voeding wil hij vaak niet langer dan een paar minuten en dan gaat hij huilen.
Vercolgens gaat hij weer slapen en komt dan 3 uurtjes later en drinkt dan wel goed.
Is zo'n vroege ochtend voeding bij jullie soms ook een "probleem"?
groetjes maddy
 
ik werd er gek van om de 3 uur voeden, ook 's nachts, uiteindelijk ben ik ook fles gaan geven. Maar goed, het is zonde om te stoppen met bv, dus gewoon doorgaan, op een gegeven moment gaat hij toch doorslapen en zal hij niet meer om 3 uur 's nachts komen. Succes en sterkte!
 
Ik gaf mijn kindje de eerste weken ook bv. Het is nu nog steeds zo dat Tijn na zijn ochtendflesje graag snel weer gaat slapen. Toen hij een paar weken oud was helemaal. Als je kindje tevreden gaat slapen zou ik me geen zorgen maken. Gewoon lekker voeden en dan terugleggen in bedje.....

En inderdaad; op den duur blijven ze wat langer wakker en slapen ze 's nachts door. Ik vind het ritme van jouw kindje van 6 weekjes oud al heel behoorlijk zo netjes om de 3 uur; zeker met borstvoeding!!
Mag je trots op zijn.

Succes en geniet ervan zolang je bv kunt geven.....
 
hoi

misschien omdat je wat veel melk hebt 'smorgens?dat het moeilijker drinkt voor hem en dat hij ook sneller vol zit? aangezien hij wel gewoon slaapt...

hier ook huilen als er teveel melk komt
gr jori
 
Terug
Bovenaan