Ode aan het sluitlaken!!

A

Anoniem

Guest
Even een ode aan het sluitlaken!!
Wat een verademing om na de bavalling alle bungelende organen bij elkaar te binden!!
En helemaal voor meiden met bekkenklachten is het echt een geweldige steun!!
Mijn bekken is nog niet echt jofel, en zonder sluitlaken om kan ik haast niet lopen. Maar met sluitlaken gaat het veel, en veel beter!! Veel minder pijn, veel minder "gerammel".
Dus ik kan het iedereen aanraden!!
Liefs Soela

ik heb ze ook in de kast liggen. van mijn moeder, die ze 33 jaar geleden droog toen ze van mij bevallen was.
het schijnt ook goed te zijn voor weer een strak buikje te krijgen, hebben vriendinnen mij verteld. dus ik ga zeker een sluitlaken gebruiken na de bevalling. maar goed eerst maar eens bevallen.

Hi,

Hoe kom je aan zo'n sluitlaken en hoe moet je dat precies om doen?
Moet je dan een kraamverzorgende hebben die dat weet?

Groetjes, Lotte

ik weet niet waar je ze kunt kopen. maar het is gewoon een soort brede band van dik laken stof. Die doe je om je buik, strak en zet hem met spelden vast.
heb ook gehoord dat je ze met klitteband hebt.

Hallo dames,

Mijn naam is Sterre en ik ben soms te vinden op het forum zwanger worden. Ik zag dat jullie het hadden over een sluitlaken en waar dit te koop is. Kijk eens op www.motherwear.nl. Hier zijn ze on line te bestellen!!!

Veel succes allemaal!! En voor diegenen die al bevallen zijn, Van harte gefliciteerd.
Zelf hoop ik dit jaar zwanger te worden van nr.1 SPANNEND!!!

Veel liefs Sterre!!

Terug
Bovenaan