quote: Karin7926 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 22:23:08&apos

);
Mijn moeder en al haar zussen kregen dikke voeten vanaf 6-8 weken zwangerschap, wat hun toen hielp was zoutloos eten ... Dat kwaaltje heeft mij gelukkig overgeslagen, maar misschien is het zoiets? Het lijkt me idd redelijk vroeg om druk van baarmoeder te zijn, maar ja dat kan natuurlijk altijd. Succes ermee, in ieder geval. Even de VK om raad vragen? Veel water drinken helpt geloof...
Groetjes, Karin
6+6 wkn
Ja dat was vroeger zo, maar toevallig gisteren nog aan me vk gevraagd. Zoutloos eten helpt niet tegen vocht. Mijn moeder moest dat vroeger ook en zij was er gisteren toevallig bij. Alles voor niks geweest, want het helpt dus niet en is nu gelukkig bekend dat vocht en zout dus niks met elkaar te maken hebben. ja geen bergen chips wegwerken, want zout houd wel vocht vast, maar in een zwangerschap gaat vocht niet weg van zoutloos eten bedoel ik.
ook ik heb extreem oedeem, maar goed ik ben al bijna 37 wk. heb het zeker al een paar maanden maar geloof met 6 wk terug dat het erger werd en ben nu compleet opgeblazen voor mijn idee. het gaat ook niet meer weg. Slapen met een kussen onder je matras, bij je voeten, kan helpen, hellaas zijn mijn olifantenvoeten nog hetzelfde als ik opsta. ook voetenbadjes kunnen werken. koud warm afwisselen.
verder heb ik van vogel het solidago complex. das een homiopatisch middel gewoon bij de drogist te halen. ga je meer van plassen, maar merk zelf geen verschil, maar goed ik plas om het uur hahaha.
succes vooral als je zo tot het eind van je zwangerschap moet. in de winter op slippers lopen omdat je geen schoenen meer past lijkt me ook niet fijn hashah.
gr. bambi