OEEEEEIIIII !!!

A

Anoniem

Guest
Het komt nu toch weel allemaal erg dichtbij.
lees al de hele ochtend berichtjes van jullie dat de vliezen etc zijn gebroken. kreeg het wel even benauwd. de tijd is echt voorbij gevlogen, terwijl ik in het begijn zo iets had van nou die   maanden gaan nooit voorbij :))

van mij mag nog het nog wel even zo doorgaan ben namelijk nog niet klaar met de babykamer. van het weekend hoop ik alles afgerond te hebben en dan nog mijn tas pakken.
vanaf vandaag heb ik nog 30 dagen te gaan. Als alles op tijd gebeurd!!

voor alle meiden die nu in de bevallingsfase zitten.... ik wens jullie heel veel succes toe en als alles achter de rug is... geniet van je kleintje en laat je lekker verwennen!!

doeiii

Liefs Uk_kie

haah ja daar zeg je me wat de tas in pakken whaaaaaaaaaaa helemaal vergeten om te doen!!!!!!!!!!!
ik ben ook steeds bezig met schoonmaken en opruimen die jongens diebij ons in de zaak werken lachen zich rot elke keer komt er een plant of theebekers of andere dingen die ik niet meer wil hier en me man daar nog wel kan gebruiken hahah

ja ik zal morgen die tas is gaan doen dan is het wel klaar allemaal dat schoonmaken en blijven opruimen zal ik nog wel even doen heel erg belachelijk want ik ben normaal al een piet precies maar ja dat zijn de hormonen dat kan niet anders
wel goed voor me suiker dat   opruimen enzo want zo blijf ik in beweging waardoor me suiker weer zakt

liefs cora

hoi hoi
ja spannend he allemaal,het is mijn zesde maar ben net zo zenuwachtig hoor.
ben benieuwd hoe de bevalling zal gaan beginnen.
persoonlijk hoop ik op het verliezen van het vruchtwater want dan weet je waar aan toe bent.
ja meiden zelfs met een zesde ben je nog onzeker hoor.
komt dor de voorween,elke keer denk je dat het begint maar dan ineens is het weer weg.
ik heb alles al twee weken klaa staan(als het niet langer is).
kan de hele dag aan niks anders denken dan aan de bevalling,ergt he.
ben het dan gewoon ook echt zat,zal blij zijn als ik m,n buikkie kwijt ben en weer lekker kan bewegen en ouwehoeren met de kids.maar goed aangezien de jongste pas met 41,5weken is geboren zal ik er nog wel een tijdje lopen.
hoop alleen niet dat ze geboren wordt op 1november want dan is mijn oudste jarig.
nou duimen voor de andere meiden die al bezig zijn met de bevalling.
liefs sil

Terug
Bovenaan