Oef, daar moest ik even vanaf, constipatie

A

Anoniem

Guest
Nou,

Omdat ik me rustig moet houden en het overdag buiten 4O graden en meer is, ben ik vrijwel gekluisterd aan mijn kamertje met airco. Daardoor heb ik heel weinig beweging.
Gevolg? je raadt het al, constipatie.
Nou liep ik al een week te wachten op stoelgang. Heb uren op de plee gezeten in de hoop dat ie kwam. Gedrukt, maar niets kwam, sorry voor de gore details.
Het zal wel te wringen, en ik kreeg ook steeds meer pijn van die harde stoelgang, maar hoeveel fruit, vers appelsiensap en andere dingen ik ook probeerde. Ik zat vast, letterlijk en figuurlijk.
Nu begon ik gisteren zo'n kramp ervan te krijgen. Vandaag bracht mijn ventje magnesiummelk mee, maar dat moet je dus drinken, en dat smaakt zo slecht, dat kreeg ik echt niet door mijn keel.,
Dan maar een zwangerschapsveilige zetpil, een zetpil die binnen de 10 minuten verlichting belooft, en ja hoor.Na 5 minuten was het al zo ver.
Ben nog nooit zo blij geweest met stoelgang, hahaha. En vrijwel zonder krampen, en zonder hard te moeten drukken.
Dank u god voor dit wondermiddel
5 minuten later

40 graden,waar woon je dan als ik vragen mag?

je kunt via de huisarts ook een middel krijgen voor de stoelgang.
ik moet zelf vrijdag wer op controle en ga er even om vragen bij de gynecoloog,want inderdaad het is een crime om zo op de w.c. te moeten wurgen.
en nog doodeng ook.

hey drentje,

hahaha, ik woon niet in nederland, hahaha. Ik woon op een Grieks Eiland niet ver van kreta, hahaha. Dan weet je het wel he, de bosbranden, het watergebrek, schroeiende hitte. We komen tegenwoordig zelfs op cnn met onze temperaturen. Een viertal jaar geleden was het hier ook zo warm, maar dat duurde maar 3 dagen. Nu zitten we al drie weken met deze temperaturen. Echt niet normaal. Hier wordt letterlijk aan zwangere vrouwen aangeraden van zoveel mogelijk binnen te blijven. En mijn zussen en ouders maar klagen dat het bij jullie zo slecht is. Nou, ik heb nu even liever regen en 21 graden dan dit hoor. maar ja, het gras is groener ...
Dus ik zal maar niet klagen zeker
Heel veel knuffels, sita

Jemig Sita, das ook niet lekker 40 graden jeminee. Hoeveel weken ben je? Hopelijk niet in je laatste.
Ik woon in Nieuw Zeeland, maar hier is het nog lekker winter, heerlijk als je zwanger bent

Miriam (34+4)

pfff das niet mis,3 weken 40 graden.
dan is het ook geen wonder dat je last hebt van constipatie,al het vocht dat je toe je neemt zweet je dan ook weer uit en heeft geen kans om in je verteringsysteem terecht te komen.
nou,ik wens je veel succes om het vol te houden met het weer,en hoop dat het gauw voorbij is.

Jeetje, 40 graden!
Nee, dan kun je deze zomer beter in Nederland zitten als zwangere vrouw. Je had zeker niet gedacht ooit nog jaloers te zijn op een echte Hollandse regenzomer?!

Vind het wel sneu voor alle vakantiegangers die in Nederland blijven of komen hoor. Had ze best wat beter weer gegund, maar zelf zal ik niet klagen.

Heel veel sterkte dan maar! Hopelijk wordt t bij jullie ook gauw wat koeler, dit kan niet gezond zijn.

Grts, daantje

Terug
Bovenaan