Oef m'n arme darmen

Ik wilde even weten of dit jullie bekend voor komt....

Ik ben morgen 19 weken zwanger en m'n darmen zijn hyper de pieper. Ik heb al last van een spastische darm, maar het was wel rustig. Maar momenteel..... het begint al 's nachts dat ik naar het toilet moet en dan s'morgens voor het ontbijt en dan overdag een stuk of 4/5 keer.
Ik heb het idee dat de kleine tegen mijn darmen aanschopt waardoor mijn darmen worden geactiveerd.
Komt dit bij jullie ook voor of is het een eigen bedachte theorie?

Benieuwd naar jullie ervaringen....

mmm mamaleintje..dat zou natuurlijk best kunnen..
Ik heb er op dit moment geen last vast van ,...het is wel dat als ik naar het toilet moet , echt onwijs kramp in mijn hele buik krijg en dan ook meteen moet..kan het amper omhouden...
Ook zo met mijn blaas...ik voel schopjes naar beneden, en moet vaak ook meteen erg plassen..terwijl er amper wat uitkomt...

Ik heb meer hetzelfde als Marinde met het plassen, met m'n darmen heb ik zo nu en dan ook wel eens zo'n idee gehad maar of het echt zo is weet ik niet...

eerlijk ben een beetje jaloers.... hier wil het juist niet..... maar het kan dus wel zo zijn dat de kleine stimuleert hoor!

Dat doet ie bij mij met de blaas.... rennennnnnnnn

Bij mij zijn mn darmen ook niet bepaald beter gaan werken sinds de zwangerschap :-(

Maar inderdaad die blaas.... ppfff vraag me af en toe af of ik nog wel vocht in mn lichaam heb...

Ik ken het, heb ik ook last van! alleen vorige week werd ik lamp getrapt tegen me ribben,voelde het ook echt goed,deed gewoon pijn.Deze week ook me darmen,vervelend he!Trappelen is leuk baby maar niet tegen mamma s darmen haha.
groetjes, Nice

Terug
Bovenaan