Oef! Wat moeilijk is dat zeg!

A

Anoniem

Guest
Jaja, nu ben ik dus op mijn nieuwe werk hartstikke leuk met iedereen kennis aan het maken en als het nou echt gezellig is, en dat gebeurt ook nog, dan vertel ik natuurlijk meteen dat ik een zoontje heb.

Maar het is dan zo vreselijk moeilijk om er niet meteen achteraan te gooien: '"En ik ben zwanger van de tweede". Het kost me echt moeite, maar ik wil het risico niet nemen, dus ik houd netjes mijn mond.

Sjemig, ik zal blij zijn als iig iedereen die ik privé ken, het weet. Dan kan ik er lekker vrijuit over kwekken!

Liefs Annet

Oei wat is het moeilijk zeg om niet of je werk te reageren. Nee echt ik dacht dat je dat zou schrijven. Maar het brusje is natuurlijk veel interessanter.

Ik hoop trouwens voor je dat je collega snel terug is zodat ze je fatsoenlijk kan inwerken want dit zal ook niet erg leuk zijn!

oh, kan   het helemaal voorstellen
Ik stond altijd op knappen als ik zwanger was, soms dacht ik echt dat ik
zou ontploffen als ik het niet aan iemand kon vertellen

dus...ik leef met je geweldig leuke geheim mee, ga maar veel spuien hier
dan is je mond houden ergens anders iets makkelijker

SUCCES
Pas

Lastig zo'n geheimpje !! Maar ook wel weer heel bijzonder als zo weinig mensen het weten...echt nog iets van jullie tweetjes! Voel je je nog steeds goed? Geniet ervan en succes met je baan (ik hoop dat je gauw iets drukker wordt!)

Liefs, Marcia mv Puck

Kwek jij maar lekker tegen ons aan... genoeg die het hartstikke interessant vinden!
Maar wel moeilijk dat je ongeveer direct zwanger bent bij je nieuwe werkgever. Kan me voorstellen dat je werkgever iets minder euforisch zal zijn. Maar goed, eerst maar eens door de spannende weken heen. Oooohhhh, wat gááfffffff dat je zwanger bent!!!!!!!

nou maar hier mag het hoor. Hoe voel je je? ben je al misselijk? moe? chagerijnig?

Ik ben ondertussen bijna 14 weken en spuug er flink op los. Ben vaak en veel moe. En dan chagerijnig pfffff niet grappig meer! hihihi, maar ach nog een paar weekjes en dan is dat gedeelte weer voorbij gelukkig en is het tijd om op die roze wolk te stappen. *cloud nine please*

liefs

Esther mama van Rêve 12-9-2006 en ivv pukje 17-4-2008

Terug
Bovenaan