Oef wat word ik dik!!

Hoidiehoi!!

Moet het even kwijt hoor.... Ik word zo dik!!!
De banden van mijn positiebroeken beginnen zelfs te klein te worden!
Volgens mij groei ik ook veel meer naar voren nu en dat had ik bij Stef niet, dus dit is weer nieuw voor me. En volgens mij kan het nog maar een paar weken duren, voordat ik mijn maximale Stef-dikte heb bereikt.... Pfff nog wel 18 weken te gaan!
Iemand tips voor lekkere broeken (na een ks, dus niet met alleen zo'n smalle elastische band...)

Liefs Annet

Ja ja Annet, jemoet er wat voor over hebben, hahaha!

Ik heb tijdens de zwangerschap van Lyanne een soort sport-joggingbroek van Noppiesgehad van mijn schoonzusje, met een hele brede band en die heb ik tot aan het einde gedragen, zit echt heeerrrlijk. Tja, alleen niet om naar je werk aan te doen helaas.

haha ik kan wel zien dat je je verveelt op je werk! gelukkig wordt het straks een beetje beter weer en kun je misschien lekker jurkjes op een niet zo elegante (maar dat valt dan niet op) maar heerlijk joggingbroek/legging doen? Ik had 2 broeken van een soort joggingstof (maar dan wel normale rechte pijpen), die had ik heel vaak aan met een tuniek erbij, ook naar mijn werk, kon me niks schelen (kwam allemaal van de Miss Etam)

liefs Jenneke

Je hoort vaak dat het bij een tweede allemaal veel harder gaat en bij jou is dat ook zo begrijp ik.. Wat je broeken betreft, je hebt nu een heel goed excuus om lekker te gaan shoppen voor nieuwe positiekleding!! Lekker doen!!
Veel winkelplezier,
Laura mv Thom

Hey bollie! Lekker toch, mooi naar voren!
Pas had je een bruine broek aan (volgens mij van de prenatal, met verticale streepjes). Die was mij tot op het einde te groot, dus misschien hebben ze nog zo'n geval?
En anders over op de stretch en jogging spullen.
Sterkte met shoppen!
Nelleke

ik had toen ik zwanger was ook het liefst mijn joggingbroek van de Prenatal aan. Zie zat zalig..... En die paste wonderswaardig over mijn dikke buik heen toen. Tis inderdaad een broek met een witte verticale streep...

liefs
di silva

Hahaha, dat belooft nog wat!

Maar je mag 2 maart wel ff in mijn krat met positiekleding snuffelen, misschien zit er iets bij dat je kunt lenen.

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan