oefen weeen

afgelopen vrijdag was me buik al erg onrustig maar schrok toch best wel toen ik op eens pijnlijke krampen kreeg in me buik en rug..

het was maar heel kort in een 2uur tijd 3maal voor gekomen ik de vk gebeld alles uitgelegd en ja hoor voor het eerst oefen weeen gehad kreeg als advies om even een paar uurtjes rust te houden omdat me bekken er ontzettend op had gereageerd.
ondertussen al met me moeder aan de lijn gehangen want was alleen en vond het toch best eng dus die was bij me gekomen om me gezelschap te houden en voor me te "zorgen"

Hoi,
Niet te snel schrikken hoor zoals lorena al zegt, de eerste keer kan idd best overweldigend zijn, je weet niet wat wel en niet hoort, maar dit soort dingen, steken in je vagina en meer harde buiken horen echt bij de laatste lootjes!
Buiten dat als je twijfelt is het natuurlijk altijd goed om de vk te bellen, daar zijn ze voor, maar meestal als je idd wat rust neemt trekt het al snel weg!
Liefs MJ

Heel herkenbaar...de eerste keer bij Joris schrok ik me ook kapot! Maakte me al erg druk om een vroeggeboorte enz...!
Toen heeft dat de hele tijd doorgezet (elke nacht wel een uurtje) en bij Elias en nu heb ik ze ook weer. Ik kijk er gelukkig minder van op en ga vaak gewoon door met waar ik mee bezig ben.

Ik hoop dat het bij jou niet al te vaak voorkomt!

Groetjes

Oeh, dan was ik ook geschrokken hoor... heb dat nog niet gehad... ook nog niet zoveel last van harde buiken.... vandaag ff paar, maar was gewoon te druk...

Nou maar rustig aan, en als je het toch niet vetrouwd gewoon vk bellen.

Terug
Bovenaan