Oefenbeker

Dag allemaal,

Mijn dochter van bijna 7 maanden begint nu flink fruit en groenten te eten dus ik wil graag ook wat water aan gaan bieden. Ik dacht in een oefenbeker zonder tuit. Hebben jullie ervaringen hiermee, wellicht met bepaalde merken die goed of slecht bevallen?

Groetjes!
 
De Munchkin 360 graden beker is heel fijn! Lekt niet (behalve als ermee gegooid wordt, dan komt er wel een klein beetje vocht uit) en de kleintjes leren dezelfde techniek aan als bij drinken uit een beker of glas.
 
Het is maar net wat je dochter accepteert en snapt. Ik was ook heel enthousiast over de munchkin 360 beker. Maar zij niet. Na een week huilen en driftig doen heb ik toch een tuitbeker gekocht. Ze snapte het gewoon niet. En de tuitbeker ook niet, dat je die omhoog moest houden. Mijn dochter zat dus met 8 mnd al aan de rietjesbeker. We hebben er een van Avent en een van Nuby. Inmiddels bijna 16 mnd. En ze snapt de Munchkin 360 nog steeds niet. Drinkt wel prima uit een open bekertje of de rietjesbeker. De tuitbeker snapt ze nu ook maar daar heeft ze nooit veel uit gedronken.
 
Ja Munchkin 360 hier ook een succes! Ons zoontje kon daarna ook al heel snel uit een gewone beker drinken
 
Ik gebruik de gewone plastic bekers van de ikea. De oudste wilde geen oefenbeker en de jongste van 6 maand drinkt nu ook al erg goed uit gewone beker. Gaat prima. Heeft alleen wat doorzetting nodig en vaker droge kleertjes
 
Terug
Bovenaan