Oefenen

Afgelopen zaterdag voor het eerst geoefend met een baby! Neefje van mijn zwager (6 maanden, lijkt op een kleine buddha) kwam langs. Oh oh oh wat leuk. Mijn moedergevoelens kwamen helemaal naar boven. Kindje gewassen, veel mee gespeeld en flesje gegeven Wat leuk!!

Ook mijn vriend deed het erg goed. Ben zooo blij. Toch spannend, heb echt totaal geen ervaring, ken ook weinig mensen met baby's.

Nog meer dames die nog niet zoveel ervaring hebben?

Ik ook!!!

heb nu totaal denk 2 keer opgepast op mijn neefje (dat tie echt bleef slapen) en toen was hij al aan de wandel...dus echt oppassen op baby's,.....Totaly New :)

Ben zeer benieuwd hoe ik het er van af ga brengen als mamsie :)

hier een juni 2010 mama,

Ik had nul ervaring en was hier erg nerveus over!

Maak je geen zorgen: zodra je mama bent weet je ineens precies wat je moet doen. De eerste weken mag je jezelf ook best de tijd geven om te leren en te vragen aan iedereen die al kindjes heeft gehad!

Het komt goed. Let maar op over een jaar van nu ben je expert!

succes

Haha, leuk.
Voordat ik de eerste kreeg had ik ook nog geen ervaring. Ik durfde op kraamvisities amper de baby vast te houden. Maar als het je eigen baby is wen je er zo aan!

Bedankt voor de geruststellende woorden Sacha! Ben heel benieuwd.
En idd CindyN, ik durfde ook geen babyes vast te houden haha. Veels te bang om ze te laten vallen of dat ze opeens gingen huilen :)

Werkervaring in de kinderopvang en m'n ex had 2 kleine jongens waarvan de jongste nog maar 3 maanden was toen we een relatie kregen. Ik was altijd met de verzorging etc. bezig (o.a. dat was dus een reden dat we uit elkaar zijn gegaan haha). Maar ondanks dat ik daardoor aardig wat ervan af weet inmiddels, is het toch anders om nu zelf een kindje te krijgen. De opgedane kennis komt nu goed van pas, maar je bent dan toch nét een tikkeltje bezorgder. Komt in ieder geval helemaal goed met ons allemaal, moederinstinct is sterk hoor!

Terug
Bovenaan