<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje is morgen 16 weekjes oud. Hij is altijd al een goede eter geweest en zit al een tijdje aan de max qua flesvoeding. De afgelopen week kwam hij echter steeds vroeger voor zijn flesje en liepen wij telkens een half uur met een huilend tot krijsend kind op de arm om maar n half uur te kunnen rekken. Dit vond ik wat te gek natuurlijk en heb t bureau afgelopen vrijdag gebeld. We zouden daar woensdag al naartoe gaan, maar wilden zolang niet meer wachten. En zoals verwacht mochten we beginnen met oefenhapjes!! Jeuj! Natuurlijk meteen wat potjes en lepeltjes gehaald. Wat geweldig is dat, hij vindt t heerlijk!!!</p><p>Nu mijn vraag: mag ik hem ook verse producten geven? Als ik die goed pureer uiteraard. En zo ja, wat geven jullie dan zoal en hoe doen jullie dat?</p><p>Ik ben zelf nl altijd van het gezonde eten en verse producten. En zou dit dus ook graag aan mn zoontje willen geven!</p><p>Ik zou natuurlijk met deze vragen tot woensdag kunnen wachten en ze op t bureau stellen, maar ben meer benieuwd naar jullie eevaringen!</p><p> </p>