'oefenweeën'

Hoi,

ik heb sinds een paar nachten heel gezellig oefenweeën (of voorweeën, hoe je ze noemen wilt). Maar ik ben pas 27 weken zwanger... Voor mijn gevoel is het wat aan de vroege kant. Een van jullie hier ook al mee geconfronteerd? Of zal ik maandag toch de vk maar eens bellen. (Moet altijd drempeltje over voor ik ga bellen, vind dit zo'n onnozele vraag.... dus leg ik m eerst bij jullie neer)

Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet van mijn schoonzusje dat ze ze ook al vrij vroeg had, maar toch volgens mij pas rond de 35 weken. Het lijkt me erg vroeg, maar ik zou idd de verloskundige even bellen om te informeren. Daar is ze voor toch, zij kan je vast meer vertellen en evt gerust stellen!!

Hoi,

Met mijn vorige zwangerschap heb ik ze met 34 weken gehad, helaas bijna dagelijks...
Nu ben ik met 25+4 opgenomen geweest in het zh vanwege mogelijke vroeggeboorte, de contracties die ik had, leken weeen en ik had wat ontsluiting, na een hoop rust mocht ik er na 4 nachten weer uit gelukkig! moet wel rustig aan blijven doen!

Niet om je bang te maken hoor, voorweeen horen er volgens mij gewoon helemaal bij en sommige zeggen dat je dan weinig last hebt van naweeen (heb ik ook met de eerste niet gehad, dus bij mij klopt het!)

Ik blijf er echter wel bij dat je ze al heel snel hebt, misschien harde buiken?
ik zou wel je vk ernaar vragen!

Liefs sabina

hoi

ik vind het erg vroeg, bij mijn vorige zwangerschap heb ik er ook wel last van gehad, maar later.
ik zou de verloskundige bellen, kan je beter te vaak doen dan dat je te laat bent.

Als je je er zorgen om maakt, schroom dan niet om te bellen hoor. Daar zijn ze voor.
Ik heb nu ook regelmatig (de hele dag door) harde buiken. Is ook vroeg, maar het kan ook zijn dat je gewoon te druk bent...

Ik zou ook gewoon bellen als je je zorgen maakt, ikzelf heb hier nog geen last van.

Zijn ze erg pijnlijk en komen ze met vaste tussentijden?

Succes ermee en gewoon bellen als je ergens mee zit, daar zijn ze voor!

Groetjes!

Bedankt voor jullie reacties! Vannacht was het gelukkig wat minder heftig. Harde buiken heb ik al een hele tijd en er zit toch wel duidelijk verschil tussen harde buiken en voorweeën. 't Is ook mijn derde dus ken het gevoel maar al te goed, helaas... O ja, dat van die vele voorweeën en minder naweeën kan ik helaas niet positief bevestigen. Heb van beide veel 'plezier' gehad. Mag anderzijds niet klagen daar mijn langste bevalling ongeveer 3 uur duurde van begin tot eind. Dus daar wil ik dan wel wat extra's omheen voor overhebben ;-))

Terug
Bovenaan