Oefenweeën...?

Sinds mijn kleine dame in het ziekenhuis na een dwarsligging is goedgelegd (hoofdje naar beneden) is heb ik vage rugpijn gekregen, maar vandaag was het ineens heel heftig...

Ik vraag me af of het misschien voorweeën zijn, want bij mijn beide eerdere bevallingen had ik giga rugweeën. Gelukkig staat alles voor een thuisbevalling klaar, dus laat maar komen ;-)

Zijn er meer dames die denken voorweeën te hebben?

Gr,
Mariska1973

Toevallig voelde ik vanochtend bij het wakker worden, wat krampjes, zoals ze ook kunnen voelen wanneer je ongesteld bent. Dit voelde ik een keer of 4, maar nu niet meer.
Ben vandaag 37 weken zwanger en mag dus thuis bevallen, heerlijk idee!
En dat op mijn verjaardag!
Nu maar hopen dat ons kindje vandaag nog even rustig blijft...

spannend! Ik dacht ook een tijdje dat ik een beetje aan het oefenen was, maar nu denk ik dat dat de kleine is die met zn koppie in mn bekken draait. Ik weet het ook niet. Het is iig nog niks echts!
Maar bij jou kan het maar zo! spannend hoor! ik ben heel benieuwd!

Ik heb wel indalings weeën geloof ik, steken onder in mn buik en vagina. Maar de kleinde is ondanks het indalen nog behoorlijk actief. Ik had begrepen dat ie dan nog niet vast ligt en dat het dus nog even duurd.
Maar ja, voor mij de eerste keer, dus ik weet het niet helemaal zeker allemaal.
Hij of zij mag iig nog wel even blijven zitten. Over 3 weekjes mag ie wel komen hoor!

ik heb sinds een een half uur ook vage rugpijn, en ben de hele tijd na de wc het rennen...
verder voel ik me raar, ben zo moe maar slapen kan ik niet...
en steken in me boven benen, maar dan krijg ik een kramp en trekt meteen weer weg...
En menstruatie pijn heb ik al bijna 2 weken, maar het komt en gaat weer...
Hoop wel dat het eigenlijk doorzet, heb a 3 weken veel last van voor weeen...
ben donderdag uitgerekend...
maar bij elke kramp denk je zou het??? haha
Dus voor mij ook laat maar komen...

Terug
Bovenaan