Oefenwee, kramp, harde buik, verkeerd gelegen, ik weet het niet meer...

Hoi Allemaal,
Hopelijk hebben jullie ervaringen of ideeen over het volgende.
Ben nu 37,5 wk zwanger en aan het aftellen.
Vannacht en een week terug ben ik wakker geschoten met een enorme kramp in mijn buik. Ik kan niet thuisbrengen of dit een oefenwee is of harde buik of iets anders. Een oefenwee zou  volgens mij niet zoveel pijn moeten doen (letterlijk zweet  over mijn rug, duurt veel langer dan een minuut, soms het gevoel dat ik moet flauwvallen).  
Voor jullie mede eind-zwangeren zal het geen verrassing zijn dat liggen en slapen 's nachts zo ie zo geen feest meer is. Denk dat de "kramp"het deels komt omdat ik teveel op mijn buik heb geleund. Tips voor lekker slapen zijn ook welkom. Voedingskussen, kussentje tussen knieen, warme melk, doe het allemaal al.
Maak me er niet heel erg zorgen over, maar was benieuwd of een van jullie de symptomen kent. Voor nu denk ik maar: Oefenweeen!! Voor de rest voel ik het kindje goed bewegen later op de dag.
We wachten en tellen af.... Spannend allemaal.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Groetjes,
Nicole

Hoi,

Ben al moeder en nu zwanger van de 2de.
Als ik je verhaal zo lees denk ik aan 2 dingen.
Idd oefenweeën en je baby die nog wat probeerd te draaien, wat niet meer gaat waarschijnlijk.
Er staat al zoveel spanning op je buik en je kindje ligt ook erg krap en wil nog weleens even anders lgaan liggen en die beweging kan een hele hardfe buik veroorzaken die ook erg pijnlijk is.
Ik heb die ook gehad en kan je vertellen als je twijfeld of je weeën hebt heb je ze volgens mij niet.
Bij mij zorgde deze oefenweeën er wel mooi voor dat alles mooi rijpte.
Als je twijfeld gewoon de vk bellen.

ik hoop dat je voorspoedige bevalling hebt

Terug
Bovenaan