oefenweeen? Voorweeen? Indalingsweeen?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

een vraagje. 12 december ben ik uitgerekend en sinds een week heb ik flinke samentrekkingen in mijn buik. Het begint als menstruatiepijn,onder in mijn baarmoeder. Het is niet pijnlijk, maar het zeurt wat en dan ineens trekt dat zeurende gevoel naar boven in mijn baarmoeder en word het heel erg pijnlijk. En na 10 secnden een piek te hebben, zakt het weer af.Soms duurt het wel 3 of 4 uur en komt het om de 2 minuten.Wat zou dit kunnen zijn en klopt het dat dit ook al vanaf 4 weken voor tijd begint? Want er zijn veel mensen die zeggen dat het wel eens eerder kan komen, maar daar wil ik n iet te veel naar luisteren, omdat ik misschien ook 2 weken overtijd kan gaan en dan duurt het wachten wel heel lang als je je blind staart op 2 weken eerder.

Wat is jullie ervaring????

liefs Angela

Hoi
Ik heb dat ook en hoopte heel erg dat die kleine in aantocht is maar de verloskundige wees me erop dat dat best zou kunnen maar het ook nog weken kan duren helaas, dus ik zou willen dat ik tegen je kon zeggen: ja hij komt morgen, maar ik probere zoveel mogelijk door te gaan (al kan ik niet veel meer) precies zoals je zegt anders duurt het wachten zo lang.
ben benieuwd, groetjes en succes
ps volgens mij moet je als je je echt zorgen maakt gewoon je verloskundige bellen

heej,

Ja ook ik heb al last van voorweeen. Maar toch spookt iedere keer door je hoofd: zal het nu beginnen? Maar toch iedere keer loos alarm.
Ik heb vooral last van 'krampen' in mijn bovenbenen. Ik moet dan iedere keer aan mijn moeder denken, omdat die geen buik of rugweeen had, maar bovenbeenweeen, misschien 'erf' ik het wel van haar en begint het bij mij ook zo....
We wachten af!

Hier nog iemand met hetzelfde verschijnsel. Maar helaas weet ik dan weer uit ervaring dat dit idd een hele tijd kan duren.......De een heeft er geen last van en begint direct aan de bevalling, de ander heeft weken last van dat gerommel en voorweeën. Wilde je ook graag troosten door te zeggen dat je gauw je baby in je armen zult hebben, maar ook van mij krijg je een helaas, en heel veel succes!!!
Je moet maar gewoon denken, alles waar je lichaam nu mee bezig is, is nuttig en kan geen kwaad!!
Veel sterkte en ik leef helemaal met je mee!!!! Ik voel het gewoon!!!!!

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan