oefenweeen?

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik had vanacht iets wat ik nog niet eerder heb gehad.
het was een scherpe pijn onderin mijn rug en kreeg hierbij een harde buik.
de pijn hield heel even aan en zakte dan weer weg.
kunnen dit oefenweeen zijn? ik was eerst bang dat het echte weeen waren maar na een uur was het ook over,de pijn kwam ongeveer om de 10 minuten.
en nu is er dus niks meer aan de hand,ik ben bijna 34 wk zwanger.
wie herkent dit? groetjes ammarins

hoi
heb er ook soms last van een paar keer per dag maar trekt gewoon weer weg denk ook dat het oefen weeen zijn ook vaak harde buiken maar niet echt pijnlijk alleen diepijn in mijn rug voel ik er bij.
38,3 wk hopenlijk een teken dat het niet zo heel lang meer duurd.
groetjes alexandra

Hoi,
Ik heb al drie kids en ik herken wat jij beschrijft. Zouden inderdaad goed oefenweeen kunnen zijn. Je loopt naar het eind van je zwangerschap en dan zijn die heel normaal. Hoe meer kids je hebt, hoe eerder ze beginnen. Vorige keer had ik ze al met 28 weken, schrok me rot.
pas als ze echt regelmatig gaan komen moet je gaan oppassen, of als ze echt heel zeer gaan doen. Je kunt het wegademen van je weeen alvast gaan oefenen.
Enne...als je het niet vertrouwt, gewoon verloskundige bellen hoor!
Ivy

Hoi, ik had dinsdag ook oefenweeén, het duurde zo'n drie uur en had inderdaad die scherpe pijn erbij. Ik heb wel al langer last van mesntruatieachtuige kramp, maar dit was anders.

Ik was precies 39 weken en hooprte dat het door zou zetten, maar helaas.... nu nog steeds in blijdeverwachting!

succes ermee!

groetjes v MM 39+5

hallo allemaal ik heb daar een dag geleden ook last van gehad het kwam ineens smiddags opzetten buikpijn soort kramp en die hield aan en naderhand kreeg ik ook last van mijn rug onder laag in mijn rug voelde ik het ook en heb er de hele nacht van wakker gelegen ik weet niet wat het is en vraag het de volgende week aan mijn verloskundige! nu heb ik er geen last meer van wel vaker een harde buik maar dat dat kan geen kwaad. groetjes miranda

Terug
Bovenaan